روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بخش جدید

شنبه:
اولین روز بخش جدید بود و ساعت 5.30 بیدار شدم و با سال یک رفتم بخش رو دیدم و تقریبا 24-5 تایی مریض رو دیده بودم که ریاست محترم بخش اومدن و راند رو از اول برگزار کردیم. چند دقیقه بعد هم یکی از اساتید دیگه که دستی در لاپاروسکوپی هم دارن به جمع ملحق شد. بعد ازون رفتیم اتاق عمل و یه هرنی اینگوینال به همراه یه هرنی نافی و یه عفونت مش رو عمل کردیم.
یک شنبه :

امروز دو تا عملی قطعی داشتیم و یه عمل هم رزرو بود. اول از همه یه خانم رو برای هرنی پارا استومال آوردیم که قرار بود لاپاروسکوپی بشه . که استاد دیر اومدن و ما مریض توده برست رو گرفتیم. استاد که اومدن رفتیم سراغ اون مریض و پدری از ما به در آمد که اون سرش ناپیدا. از بس خودم رو کج و کوله کردم تا برای استاد دوربین بگیرم هیکلم مثل مترسک شد 

نظرات 2 + ارسال نظر
dr-kap یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 19:30 http://dr-kap.blogfa.com

موفق باشی جناب دکتر
:))

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:47

سلام آقای دکتر
کدوم بخش رفتید؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.