روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین عمل عروقی

امروز که به سلامتی رفتیم گند زدیم به امتحان. من نمی دونم کی این استرس امتحان شفاهی قراره دست از سر کچل ما برداره. بعدشم که بدو بدو اومدیم کشیک رو تحویل گرفتیم. تنها نکته امروز که خیلی حال داد این بود که یه دختر 13 ساله رو آوردن با کات شریان اولنار که برای اولین بار رفتم آناستوموز زدم خیلی لومن باریکی داشت با خودم می گفتم عمراً اگه این بگیره ولی آخرش که نبض رو تا دیستال لمس می کردیم خیلی هیجان انگیز بود کل حال خراب ما را با خود برد
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:28

بالاخره پرتقاله خوب بود یا این عمل عروقی؟
شما بعد امتحان منتظر بهونه این که حالتون خوب شه ها!

یک پزشک پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 16:16

به نظر من هم عروق جالب تر از بقیه هست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.