روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

کمک رسانی

امروز که خودمون عمل نداشتیم و قرار هم بود این هفته آخری عمل نذاریم. صبح یه سرپایی اومد . بعدشم رفتیم کمک ممل اینا و یه رکتوم رو با استاد جوون کولورکتال انجام دادیم. برنامه فردا هم انگار قراره همین باشه. صبحم که استاد جوون شاکی بود که چرا مریض رو گفته بودم نیگرش دارین مرخصش کردین . من که اصلا یادم نمیومد مریضه واسه چی باید میموند و مرخص نمیشد 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 22:04

سلام خسته نباشید.
عجب صدایی دارین انصافا.من دانلودش کردم همش گوش میکنم رفیقه نیمه راه نباش

ممنان

مریم شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 22:08

کاش جای شما بودم خیلی دوست داشتم شما سرشار از انررژی هستین.انشااله همیشه سالم باشید افرادی مثل شما واسه کشور ما خیلی لازمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.