روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ثبت نام تموم شد

خدا لعنتشون کنه ...گیر دادن که الا و بلا برین اول تعهد محضری بدین بعد ما بقیه مدارکتون رو قبول می کنیم. اول رفتم یه جایی تو بلوار کشاورز گفتن 15000 تومن میگیریم یکشنبه بیا تحویل بگیر . منم که انگار افتادن دنبالم خلاصه 20000 تومن دادیم یه دفتر خونه تو سعادت آباد 1 ساعته تعهد نامه تنظیم شده رو تو پاکت تحویل داد.قربونش برم اینجا ایران است دیگه...
خلاصه کار مون تا یک و نیم تموم شد . البته فرمودند برای اطلاعات بیشتر از جمله اینکه کدوم بیمارستان افتادین 10 روز دیگه با گروه محترم جراحی تماس حاصل فرمایین
        و من الله توفیق
 

نظرات 4 + ارسال نظر
نهال پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 01:46

تبریک میگم...
جراحی که خیلی خوبه! قلب که دیگه اینقدر تخصصی شده که به صورت جنرال دیگه زیاد کاربردی نداره...یا باید فلوی الکتروفیزیولوژی بگیرید یا آنژیوپلاستی یا اکو...کلی وقت میبره باز بعدش...(البته من پزشک یا جزو کادر درمان نیستم اما این جوری فکر می کنم)

دست خطتون هم بی نهایت زیباست...بابت اون هم تبریک...

چه خوب که تک بعدی نیستید و به مطالعه ی آزاد یا هنر هم میپردازید...

شاد باشید و برقرار

ممنون...کاش آدرس بلاگتون رو نوشته بودین

بارون پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 21:09 http://man-o-baroon.blogsky.com

چند روز قبل یه دفتر آمار باید میدادیم برای صحافی.زنگ زدیم گفت ده هزار تومن میشه اگر فوری بخواین. گفتیم از فلان جا زنگ میزنیم. گفت: زودتر میگفتین.میشه ۵هزار تومن. منم لجم گرفت گفتم: فوری و غیر فوریش که میگین دو روز حاضر میشه. فقط نرخش فرق داشت؟ ... واقعا که باید گفت اینجا ایرانه!

واقعاْ

دکتر شیما شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 11:39

والا خیلی خوبه ۱ ساعته کارتون درست شده.اگه من بودم ۱ ماه باید میرفتم میومدم.آخرم می گفت ۳۰۰۰۰ می شه

پری خاموش یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 22:13

موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.