روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ثبت نام تموم شد

خدا لعنتشون کنه ...گیر دادن که الا و بلا برین اول تعهد محضری بدین بعد ما بقیه مدارکتون رو قبول می کنیم. اول رفتم یه جایی تو بلوار کشاورز گفتن 15000 تومن میگیریم یکشنبه بیا تحویل بگیر . منم که انگار افتادن دنبالم خلاصه 20000 تومن دادیم یه دفتر خونه تو سعادت آباد 1 ساعته تعهد نامه تنظیم شده رو تو پاکت تحویل داد.قربونش برم اینجا ایران است دیگه...
خلاصه کار مون تا یک و نیم تموم شد . البته فرمودند برای اطلاعات بیشتر از جمله اینکه کدوم بیمارستان افتادین 10 روز دیگه با گروه محترم جراحی تماس حاصل فرمایین
        و من الله توفیق
 

روز ثبت نام در رشته جراحی

امروز رفتم دانشگاه  واسه ثبت نام خلوت بود انگار کسی دل و دماغ ثبت نام نداره خلاصه هی فرم پر کردیم و ازین سو به اون سو یه چیز با مزه هم این بود که دوستان همه بالای 30 می زدن و چهره ها کلی روحیه بخش بود.یه تعهد محضری هم باید میدادیم که گذاشتمش واسه فردا تازه 8 تا عکس هم می خواست که نداشتم

اینا به کنار ازونجایی که بنده از دوران طفولیت فضول بودم رفتم به این مسئول ثبت نام که یه خانوم با حالی هم بود گیر دادم که میشه من اسم هم کلاسیامو ببینم که طبق انتظار گفت:نه و بنده هم طبق انتظار راضیش کردم . نکته باحالش این بود که با اینکه تو فرم انتخاب رشته اومده بود که امسال دانشگاه  14 نفر رو برای رشته جراحی عمومی می گیره خودم اسم 18 نفر رو شمردم  

این 4 نفر اضافی هم که نه من میدونم نه شما که چه جوری قبول شدن