روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اورژانسیم

امروز کشیکم ۳ تا مشاوره cv line داشتم یکیش رو گذاشتم یکیشون رفتم براش گرفته بودن و یکی دیگشون هم مرخص شده بود خیلی با مزس..یه مشاوره شالدون هم بود که با نگی رفتیم از ساب کلاوین گرفتیم من خواستم رگ بگیرم نشد نگی گرفت الانم تو اورژانس یه آپاندیس داریم و انسداد و یه آنوریسم شریانی

بد شانسی

امروز مثلا خواستیم استراحت کنیم ظهر از سرهنگ اجازه گرفتیم که گزارش بخش رو تلفنی بگیم که پس از کسب اجازه شال و کلاه کردیم و رفتیم پیش امیر رضا بعد از ناهار یه چرتی زدیم و بعد که بیدار شدیم دیدیم به به یه شونصد تا miss call با پونصد تا message داریم که اولیش که مال محمد بود رو خوندم که نوشته بود از ICU دارن دنبالت می گردن مریضت expire شده ...خلاصه به اینترنم زنگ زدم که بره مدارکش رو بنویسه و خودمم برگشتم بیمارستان

بازم سینی سنتی

دیروز اتفاق خاصی نیفتاد فقط آخر شب با عزیزان یعنی محمد و پاشا و اینترن پاشا رفتین اون سفره خونه که قبلا نوشته بودم و بازم سینی سنتی خوردیم 

یه گیتاریست پیدا کردم

امروز رفتیم اتاق عمل دو تا عمل برست داشتیم که بنده طبق معمول پوست رو زدم و با کاوی هم رفتیم یه فیبرآدنوم رو هم غلفتی درآورد ما دید زدیم بعدش رفتیم واسه مریضی که دیروز فوت شده بود (یه دختر تالاسمی که با شوک سپتیک فوت شد) گواهی فوت نوشتیم امروزم سرهنگ رفت این فرم های داتسه داپسه ..خلاصه نمی دونم اسمش چیه رفت واسه ما نمره گرفت از کاوی ...امروز تو اتاق عمل هم فهمیدیم که یکی از بچه های بیهوشی گیتار میزنه اومد و صحبتی و ..خلاصه رفتیم با هم یه دل سیر گیتاری هم زدیم و خلاصه صفا کردیم 

25 خرداد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مریض چاقو خورده

دیروز کشیک مرگی داشتیم آخرای شب یه یارو رو آورده بودن که یه چاقو زده بودن تو شیکمش دل و رودش ریخته بود بیرون بردیمش اتاق عمل معدش کتاب شده بود بعد تا 4 صبح ما مرتب برنج و سایر مواد غذایی ساکشن می کردیم تا خود 5 که من بیدار بودم بعدشم رفتیم اتاق عمل خودمون که اونم تا 2 طول کشید 

بازم cv line تو مریض HCV

امروز کشیکم تا الان یه دونه cv line گذاشتم که مریضش HCV داشت و اورژانسمون هم شلوغه یه آپاندیست اومده که تو اینا به درد ما می خوره یه آبسه پری آنال هم داریم بقیش ویزیته و انتقال به سرویس همیناست الانم تو جیبم یه مشاوره chest tube دارم با یه مشاوره cv line که باید برم انجامش بدم

بازم یه chest tube

امروز یه chest tube گذاشتیم و بعدشم افتادیم مثل خرس خوابیدیم محمد هم نشسته بود واسه یکی از بچه های رادیولوژی هی برنامه دانلود میکرد گفتم الانه که سازمان سیا بفرستن دنبالش بگن یه دیوونه افتاده تو اینترنت داره اینترنتو خالی میکنه بریم جلوشو بگیریم یعنی زندگیش شده پیدا کردن کرک برنامه ها ..اینم از رفیقای ما ...فردا هم که کشیکیم باز دوباره و روز از نو روزی از نو

ضد حال

کشیکم خوب بود یه chest tube فقط دارم که باید بزارمش حساب کنین خسته و مونده رفتم بگیرم بخوابم دیدیم کلیدام نیست دارم میمیرم از خواب ..مجبور شدم برگردم..خداییش آخر ضد حال بود دیشب دو تا عمل داشتیم یکی یه خانومه 19 ساله مبتلا به تالاسمی بود که به علت انسداد باز شد و یکی دیگه هم یه گانگرن فورنیه بود که با اورولوژی رفتیم دبریدمان من بودم و نگی

کشیکای عید

امروز کشیکم تا الان که یه مریض داشتم که مچ دستش با شیشه بریده شده نبضاش خوبه مشکل جراحی نداره صبحم بعدش از ژورنال کلاب با دوستان نشستیم کشیکای عید رو ریختیم مال من شد ۲۹ اسفند با روز اول و دوم عید یعنی ما سال تحویل اورژانسیم خیلی باحاله ..نه...