روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

سوند ادراری

از بخش زنگ زدند میگن که سوند ادراری مریض لیک داره یعنی به عبارتی نشتی داره و میگن ما دیگه ملحفه تمیز نداریم چی کار کنیم دکتر
ما هم که صفر کیلومتر و البته طبق توصیه رزیدنت سال بالایی آب می خوایم بخوریم اجازه می گیریم زنگ زدیم به رزیدنت محترم فرمودند که اگه خیلی داره اذیت میکنه در بیارین والا تا صبح صبر کنین ما هم دلمون به حال پرستاران عزیز ، این قشر زحمتکش سوخت و از طرف اونا به جناب دکتر اطمینان دادیم وضع خرابه و جناب سال بالایی هم فرمودند که اگه این طوریه بکشین و اگه بازم مشکلی داشت سوند کاندومی بزارین
ما هم زنگ زدیم و با اقتدار به پرستار مربوطه گفتیم خیالتون راحت سوند رو بکشین..بعد خانوم پرستار گفت اگه مشکلش بر طرف نشد و ادرار داشت چی کار کنیم دکتر ؟بنده هم که دست بر قضا این سوال رو خودم پرسیده بودم گفتم خوب سوند کاندومی بزارین دیگه.پرستار گفت مطمئنین دکتر ؟کار دیگه ای نمی خواین بکین؟ بنده هم با اقتدار گفتم نه دیگه همین که گفتم رو انجام بدین.خانوم پرستار هم بعد ازکلی عذر خواهی و لکنت زبون فرمودند ..
آفای دکتر این مریضه خوب مرد هستش و خوب..بالاخره ..خوب اینترن ها هم که امشب تعطیل بودن اگه زحمتی نیست خودتون بیاین برای مریض بزارین

نظرات 1 + ارسال نظر
amin دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 23:58 http://lidooma.blogsky.com

آخه حتما باید پرستار بگه به عقل مبارک خطور نکرد
به هر حال همین که لبخند رو لبای ما اومد ممنون
یه سری هم به من بزن
موفق باشین
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.