روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بیمه مسئولیت

آقای مسئول بیمه ایران مثل آواره ها همش داره تو پاویون می چرخه و هر رزیدنتی رو می بینه می گه" آقای دکتر شما نمی خواین بیمه مسئولیت بشین بالاخره شما دانشجوی تخصصین و اگه خدای نکرده مشکلی پیش بیاد میدونین دیه چنده"

من:ببخشین من اگه بخوام 45 میلیون خودم رو بیمکنم چقدر باید بدم

بیمه:قابلی نداره با تخفیف فقط برای شما 380 تومن

من:اقساط هم میشه؟

بیمه:بله شما تو سه قسط یه ماهه بده

من:پس من الان 100 تومن میدم

بیمه:قابلی نداشت

                             فرداش

بوق بوووووووووووق ....بوق بووووووووووق

من:بله بفرمایین

بیمه:من آقای بیمه هستم دکتر جان برات یه تخفیف گرفتم....

من:جان ..ممنون دست شما درد نکنه یعنی الن کمتر باید بدم

بیمه:آره دکتر جان 420 تومن میشد شما 400 بدین

من:بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله..مرد حسابی مگه تو به من نگفتی که


نظرات 1 + ارسال نظر
یک بیمه گر جمعه 9 مهر 1389 ساعت 13:37

سلام دکتر جان بهتر از چند تا بیمه قیمت بگیرین
خیلی کمتر از این حرفهاست
خیلی از شرکتهای بیمه به همه ۲۵درصد تخفیف میدن
اگه سوال داشتین در خدمتیم

من دوستام هم میگفتن برای ۴۵ ملیون همین حدود ۳۸۰ تومنه..شما نظرتون چیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.