روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

skill lab

امروز رفتیم نوبت دوم کلاس skill lab  و استاد دکتر ( ک ) که یزدی هم هستش به ما گره زدن رو یاد داد و مریض رو آماده عمل کردن و ... 

یه جا من از کلاس اومدم بیرون که زنگ بزنم منو دید گفت برو سر کلاس منم هول کردم گفتم من دیروز کشیک بودم دارم مریضام رو جمع میکنم ..منو چپ چپ نیگاه کرد گفت من یه عمره این بیمارستانم تو روز روشن داری دورغ میگی.مگه شما ها شنبه ها کشیک نیستین؟...بدو برو سر کلاس 

بد جور ضایع شدیم..ولی خلاصه استاد با حالیه

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 22:00

یکی از ویژگی های خیلی خوبه خاطراتت اینه که همه چیز رو می گی. خوب بد تلخ شیرین اشتباههای خودت و دیگران کارای درستت و ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.