روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

چای ساز کادو گرفتم

 اگه خاطرتون باشه تو این پست نوشتم که یه سری همراه مریض چه جوری با ما بر خورد کردند روز قبل یکی ازین همراها اومد پیش من عذرخواهی بهش گفتم رفتارتون اصلاً خوب نبود و شما به جای تشکر از پرسنل بهشون توهین کردین و می تونستین با یه دسستتون درد نکنه حداقل یه تشکر خشک و خالی بکنین که جون مریضتون رو نجات دادند ...
خلاصه امروز که اومدم دیدم همون همراه مریض با یکی دیگه دو جعبه شیرینی آوردن و خلاصه به بهانه عید به پرسنل دادن بعدشم یکی دیگه از راه رسید با یه کارتون به چه گندگی از من گرفته تا همه پرستارا یه چای ساز هدیه داد ..من که غافل گیر شده بودم (چون اصلاً بهشون نمیومد ازین کارا بکنن) گفتم دستتون درد نکنه ولی من نیازی به چای ساز ندارم بعد دیدم یارو گیر داد خوب من براتون یه چیز دیگه میگیرم بعد که دیدم نه انگار خیلی تمایل داره یه هدیه بده گفتم نه منظورم اینه چرا زحمت کشیدین و ...
خلاصه اینم کادوی سوم ..اولیش یه کارت هدیه 30 تومنی بود دومی یه اسپری بود اینم سومی تو دو ماه بد نبوده

نظرات 1 + ارسال نظر
الی پلی چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 14:38 http://elipeli.blogsky.com

همیشه از این برخوردها تو بیمارستان پیش میاد!!!

ولی جدی واسه ی همه ی پرستارها خرید؟؟؟!!!

چه آدم عجیبی

موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.