روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین chest tube برای نوموتوراکس

ساعت ٢٣ امشب( ١٨ آذر ) که بنده مثلا باید بیرون بیمارستان باشم و خیر سرم آف هستم تو پاویون داشتم اینترنت کار می کردم که نگی اومد گفت تو چرا اینجایی بعد هم گفت اگه دوست داری بریم یه chest tube بزاریم رفتم و تو بخش جراحی اعصاب بود طرف نوموتوراکس کرده بود خلاصه گذاشتم و دفعه اولم هم بود که نوموتوراکس میزاشتم خیلی حال داد البته بعدش فهمیدم که باید عاطی میومده بزاره که نگذاشته و نصیب من شده


نظرات 1 + ارسال نظر
آشنای غریبه جمعه 19 آذر 1389 ساعت 12:46 http://parsnarsis.blogsky.com

دوستم
امیدوارم شوخیهای من رو به دل نگرفته باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.