روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اتاق عمل اور‍انس نیا!!!

دیشب کشیک بودم بدبخت شدم اولش که یه مریض پپتیک اولسر پرفوره اومده بود که کراکی بود و عاقبت رفت اتاق عمل یه cv line هم به پست ما خورد که موفقیت آمیز بود و یکی دیگه که ارست کرد و فوت کرد و خلاصه همینجوری تا صبح پدرم درومد و بدبختی ما ازین جا شروع شد که صبح یه مریض ایسکمی اندام فوقانی اومد و ما همه کارهاش رو کردیم و این همراه گیجش رفت دنبال تشکیل پرونده و نیومد نتیجه این شد که سرهنگ به ما گیر داد و گفت اصلاً اتاق عمل نیا..ما هم رفتیم لالا  بعدش اومدیم پایین که مریضا رو ببینیم دیدیم نگی زنگ زد مریض آپاندیسیتیه آریتمی داره خلاصه بدو بدو رزیدنت قلب رو پیدا کردیم تا مریض رو دید و دوباره بردنش اتاق عمل الانم نشستیم تو استیشن پرستاری تا سال بالایی ها از اتاق عمل بیان بیرون و مریض ها رو راند و تعیین تکلیف کنن

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه جمعه 26 آذر 1389 ساعت 16:46 http://mypositivepoints.blogsky.com/

سلام دکتر
خوبی؟ دلمون برات تنگولیده بود
پایدار باشی و پر انرژی :)

خانم یکی جمعه 26 آذر 1389 ساعت 21:02

اینجا بی نظر بود انجا!زیاد نظر بود گفتم اینجا هم نظر بزارم

خانم یکی جمعه 26 آذر 1389 ساعت 21:06

اول هم ما وارد رشتمون شده بودیم فکر می کردیماز بی خوابی یا کار سخت بلاخره انصراف بدیم . به قول یکی از بچه ها (اگر دلم برای ان کنکوری که داده بودم نمی سوخت تا حالا صد بار انصراف داده بودم)
ولی بعد عادت کردیم . وقتی ادم عادت می کنه شرایط سخت هم براش عادی می شه . ان شا الله برای شما هم اسون بشه

یادداشت های سیاه شنبه 27 آذر 1389 ساعت 21:47 http://www.blacknotes.net

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.