روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

مریض با آنوریسم آئورت

امروز هم همه چی آرومه البته خیلی خسته کنندس اینترن ندارم یه مریض رو سفارش کردن حتما ok قلب واسه عمل فردا داشته باشه یه مریض دیگه هم دارم که آنوریسم آئورت داره با خوش شانسی ICU براش گرفتم ولی نگی میگه حتما یه کاری کن که سر عملش باشی و بتونی ببینی حالا حالا ها گیرت نمیاد..در حال حاضر هم که ما مغضوب الیه هستیم و به اتاق عمل الکتیو راه نداریم

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 19:52

سلام اقای دکتر خسته نباشین
خیلی وقتها شده وقتی به ساعتها که نگاه میکنم به خودم میگم حالا دکتر حمید بادوستاشون مشغولند به درمان مریضها.اونوقته که دلم به حال خودم میسوزه

انقدر انرژی منفی نفرست برو خوش باش که جای ما نیستی

mokafat سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 14:48 http://www.kalame.blogsky.com

salam man olom azmayeshgahi dampezshki khondam va be in kara kheili alaghe daram vali tarh nemidan o bikari oinha.bikhial gharaz az mozahemat inke chera inghad az kalamate takhasosi estefade mikoni..ma ke lisansim va kami mortabet nemigirim che berese be mokhatebe am tar rasti linket kardam hatman ham sar bezan ham lotfan link kon va khabaram kon ba hamin nam hagh negahdaret

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.