روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

سرما خورده ایم

امروز جز سرماخوردگی من مشکلی نداشتیم از اورژانس زنگ زدن برای تعیین تکلیف دو تا مریض که از شانسم سر راه نگی رو دیدم که همرام اومد و با هم رفتیم دیدیم بعدش رفتیم تو بخش با اهل حرم کلی بگو و بخند و چایی شیرینی خوری و بعدشم به محمد کمک کردم برای یه مریض CV line بزاره که نامرد خیلی حرفه ای تو دو ثانیه گرفت الانم دارم فکر میکنم به جای ماکارونی که دادن من چی برم بخورم

نظرات 2 + ارسال نظر
رومینا دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 21:14 http://black-love.blogsky.com/

از پزشکی متنفرم
همه ی خاطراتتون خوندم
هر وقت یک پزشک میبینم حالم بد میشه
احساس میکنم کوهی از موج های منفیه
زندگیم تباه شد برای پزشکی
هی گفتیم علاقه نداریم
به زور فرستادنمون تجربی که باید یکی یکدونه ی خونه پزشک بشه
علاقه هام
هدف هام
آرزوهام همه تباه شد برا پزشکی
زندگیم پر شد از لجبازی برا پزشکی
برا این شغل کثیف و لعنتی که جز موج منفی هیچی نداره
اینکه از صبح تا شب باید تو دهن و دلو روده ی مریضات باشی
مریضایی که جز اه و ناله و درد چیزی برات ندارن
میدونم میگین لذت بعدش که مریض خوب میشه و شما بهش خدمت میکنین خیلی خوبه
نه اصلا خوب نیست
اصلا
از زندگیت هیچی نمیفهمی
از وقتی خودتو شناختی درس میخوندی که پزشکی قبول بشی
بعد دانشگاه بازم خوندی
ازدواج کردی ولی بازم سر کار بودی
بچه دار شدی ولی بازم سر کار بودی
پیشه مریضایی که هیچ وقتی مریضوشون خوب نمیشه
متنرفم
متنفرم

شما قضاوت کن
این خوبه که همیشه تو طبیعت باشی و هر روز هزاران موج مثبت از طبیعتو سبزی درختا و صدای رودخونه دریافت کنی بهتره
یا اینکه سرت تو آزمایش مریضات باشه که ببینی طرف آزمایش ادرار و خونش چی شده ؟؟؟؟؟

متنفرم از این حرفه
از این شغل
هیچ وقت خانوادمم نمیبخشم
هیچوقت

امیدوارم شما لااقل از اون دکترای خوشبختش بشی
که باز یک کم پول در بیاری در آینده

اخه این روزا دکترا زیادم پول در نمیارن
بیشتر از جیب میخورن تا بازو

نمیدونم اصلا چرا اینارو برای شما میگم
کلا وبلاگتو دیدم یاد خاطرات قدیمی افتادمو حالم بد شد

ببخشید که سرتونو به درد اوردم

چه دل پری!!!!

هانیه دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 22:30

اقای دکتر سعی کنید هنگام سرماخوردگی گریپ فورت بخورین خیلی موثره.میدونم حالا میگید من دکترم یا شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.