روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه روز برفی

امروز صبح که اینترن ها اومدند و نمرشون رو گرفتن و فردا آخرین روزشونه به همشون 100 دادم.با سرهنگ مریضا رو دیدیم و بعدش من رفتم لپ تاپ سرهنگ رو درست کردم . براش آنتی ویروس ریختم و فلشش رو هم براش اسکن کردم از ICU هم زنگ زدن رفتیم گواهی فوت مریض رو نوشتیم بعدش رفتیم پاویون یه دفعه یه برف سنگین گرفت و ما تو همین برف رفتیم دیدن وکیل و بعدشم شب جهت ارائه گزارش برگشتیم و یه سر هم به لیلو مریض ICU زدیم و که آزمایشاتشم آماده نبود قرار شد بهمون اطلاع بدن و همین..

نظرات 2 + ارسال نظر
majid پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 20:54 http://mim59.blogfa.com

زندگی یعنی مرگ. مرگ یعنی زندگی .به منم سر بزنی خوشحال میشم. از نظراتم استفاده میکنم .

هانیه جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 13:12

سلام اقای دکتر ببخشین میخوام ازتون یه سوال پزشکی بپرسم باعرض پوزش میدونم قبلا هم اشاره کردین که ازشما سوال پزشکی نپرسیم من چند روزی هست سرماخوردم طوری که تمام استخونام بخوصوص استخون پاهام خیلی درد میکردند نمیتونستم شبها بخوابم مجبور شدم دگزا بزنم امسال دو بار دگزا زدم درسته میگن دگزا باعث پوکی استخوان میشه ممنون میشم

درسته که کورتن ها (مثل دگزا ) ژوکی میدن ولی نه به این مقدار ...باید دوز زیاد و طولانی مدت و از همه مهمتر روزانه استفاده بشه شما اصلا نگران نباشین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.