روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

از ما تشکر شد

امروز استاژرهای جدید اومدن این بماند یه مشاوره cv line داشتم تو عفونی یه پسر جوون بود با آندوکاردیت رفتم دیدمش آزمایشاش مال یه هفته پیش بود رفتم پروندشو کامل خوندم بعدشم گفتم وسایل بالای سرش باشه و برای اولین بار از قدام گردن به راحتی گرفتم خیلی حال کردم وقتی داشتم مشاورشو مینوشتم سرپرستار بخش اومد گفت برای اولین بار یع رزیدنت جراحی بدون اینکه غر بزنه و بپیچونه واسه مریض cv line گذاشت و بعدشم ازم تشکر کرد خیلی حال کردم

نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 17:18

:S007:]اقای دکتر شماهم میگفتین ما اینیم دیگه...
یه سوال داشتم راستشو بگین شما همیشه با مریضا خوش اخلاقین یا گاها بد اخلاقی هم میکنین

گاها بداخلاق هم هستیم

sevil شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 23:27

doktor manam azatoon tashakor mikonam shad shid 2ta tashakor azatoon beshe

هانیه یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 00:13

مستانه یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 21:56 http://newmidwife.mihanblog.com

.....تشکر!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.