روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه روز تا حالاش آروم

امروز رفتیم اتاق عمل یه مریض برست داشتیم بعدشم یکی اومد که فیبروآدنوم بود و کلا خبر خاصی نبود یه مریض پارونیشیا هم اومد که براش کارت زدم هرچی نشستیم نیومد امروزم که به حول و قوه الهی اینترن ندارم و خودم هستم و خودم راستی یه مریض ما تو گوارش براش chest tube گذاشتیم امروزم رفتیم ورش داشتیم دوباره مشاوره دادن بیاین بزارین رفتیم دیدیمش مریض پرفوریشن مری داره بعد میگم بابا این مربوط به کشیک امروزه میگن زنگ زدیم به حقیر میگه نه هر کی گذاشته و براداشته خودش دوباره بیاد ببیندش ..خدایییش من از دست این چی کار کنم
نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 15:22

اقای دکتر این اقا مملتون وبلاگ نداره اگه داره میشه لطفا با اجازشون بهم بگین راستش برداشتی که از حرفهای شما در مورد ایشون کردم به نظرم مثل شما یه جراح شوخ طب وباحالی هستند اگه اشتباه نکرده باشمراستی فکر نمیکنین که زیادی از شما تعریف شد

آی دنت نو ...ممل وبلاگ نداره هانیه خانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.