روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

شالدون نیمه کاره

امروز کشیکم ۴ تا تصادفی با امداد هوایی آوردن حال دوتاشون خراب بود که به سرویس نوروسرجری منتقل شدن دو تا شالدون هم به من خورد که یکیش تو سی سی یو بود وسایل رو آماده کردم و مریض رو هم بی حسی لوکال کردم می خواستم از سابکلاوین بزارم که رزیدنت قلب اومد گفت کنسل شده..خلاصه همه وسایل آن شد و .السلام

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 15:05

میدانستی علوم پزشکی شیراز به فارسی نوشتن history , اصطلاحات پزشکی وبیما ریهادانشجویان پزشکی جاهای دیگر می خندد و اتندها حاضر نیستند نتیجه سونوها ی فارسی را بخوانند ...............من خودم شهر دیگر بودم حالم بد شد وسونو کردم نتیجه را شیراز نشان دکتر دادم انداختش سطل آشغال وگفت این بدرد نمی خورد.......

احسان شنبه 20 فروردین 1390 ساعت 22:42 http://ehsanhp.blogsky.com/

خلاصه شانست زد!

تارا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 14:59

سلام
براى پاراسنتز مایع آسیت یه آدم ١٦٠ کیلویى چه پیشنهادى دارى؟ با آنژیوکت خاکسترى که محاله، چون اصلا نمیتونه به کاویته شکم برسه. به نظرت با شالدون امتحان کنم؟

منظورتون سوزن ست شالدونه؟
با اون میشه البته اگه expert هستین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.