روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بخش جدید شروع شد

امروز اولین روز بخش جراحی جدید بود اول صبح که رفتیم فقط من و ممل بودیم و هیشکی نیومده بود بعدش سرهنگ جدید اومد و رفتیم راند وسطاش اینترن های پسرمون اومدن و راند تموم شد رفتیم ژورنال کلاب امیری و نگی مقاله دادن بعدش با استاد باحالمون رفتیم اورژانس رو دیدیم و بعدشم دوباره راند رفتیم امروز اون مریضی رو که لیپومش رو درآوده بودم اومده بود رفتم اتاق اول بخش پانسمانشو عوض کنم بیوه اومد گفت ما تو بخشمون اینجا اینکارا رو نمی کنیم.منم کارمو کردم و گفتم دوشنبه بیاد ببینمش ... امروز قرار شد ممل وایسه گزارش بخش بده .منم دارم میرم امیر رضا رو ببینم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.