روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اطلاعاتی در خصوص مقاله نویسی

مریضی که low anterior شده بود chest pain پیدا کرد و حالا بدو نوار قلب بگیر و خلاصه گرفتارمون کرد. الحمدلله حالش خوبه لیست عمل فردامون هم یه دفعه خفن شد و بع ویپل تبدیل شد حالا حساب کنین فردا اکتیو هم هستیم ..چه شود....شب با اینترنم رفتیم یه نوشیدنی زدیم و در باب مقاله نویسی اطلاعاتی حاصل شد

نظرات 2 + ارسال نظر
راسکلنیکف یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 23:44 http://soir70.blogsky.com

سلام مگه شما هم اینترن دارین؟؟ چه جالب ! دکتر به نظر شما من اول برم قلب بعد برم فوق تخصص جراحی قلب بهتره یا اول جراحی عمومی بعد جراحی قلب؟

سلام راسکلنیکف...منو یاد جنایت و مکافات انداختی ...تا اونجا که من میدونم شما برای جراح قلب شدن اول باید جراح عمومی بشی

راسکلنیکف دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 19:55

سلام مجدد! فرق جراح قلب با فوق تخصص قلب چیه؟ یعنی اونی که فوق تخص قلبه نمیتونه جراحی انجام بده؟ من اخرشم نفهمیدم فرق این دوتا رو!!! اه پس شمام بله؟؟ جنایت ومکافات خوندین؟ دلم لک زده واسه خوندن رمان قرن نوزدهم وبیستم ولی الان صدسال تنهایی رو در معرض خوندن دارم که به دلایلی نمیتونم فعلا بخونم!!! یه چیزی من با اینکه یوسا رو بیشتر دوست دارمو وبیشتر کاراشو خوندم ولی گفتیم یکیم از جناح مقابل یعنی گابریل بخونیم!! تعریف صذسال تنهایی رو زیاد شنیدم !

سلام دوست عزیز قلب دو رشته جدا داره یکی داخلی قلب یکی جراحی قلب برای جراح قلب شدنه اول شما باید جراح بشین بعد فوق تخصص جراحی قلب بگیرین برای فوق تخصص داخلی قلب اول باید تخصص داخلی گرفت بعد فوق تخصص قلب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.