روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ضربه استاد

متاسفانه اون بچه ای رو که تو پست قبلی نوشته بودم از دست دادیم .
دیشب اصلا حوصله درس خوندن نداشتم ممل اومد این ورژن جدید Angry bird رو دانلود کرد منم تا 4 صبح نشستم همه مراحلش رو بازی کردم ..سر عمل امروز یه لحظه ناغافل خوابیدم استاد کولورکتال کوبید تو پام گفت نخواب سر عمل بعدشم یه آپاندیسیت داشتیم که ممل رفت ولی رتروسکال بود آخرش استاد جوونه رفت کمکشون بعدشم من یه core niddle biopsy تنهایی رفتم و در آخر هم یه هرنی هیدروسل رو با استاد جوونه و سرهنگ رفتم که خیلی از جاهاش رو دادن به من بعدشم که آنکالی بخش شروع شد و تا الان مثل دم خر دارم میجنبم

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 23:35 http://ehsanhp.blogsky.com/

Angry Birds Rio رو میگی حمید؟

بلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.