روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اینترن های نامرد

امروز با خبر شدیم که ممل خان رفته و تا شنبه هم نمیاد خلاصه رفتیم سر عمل و وسطاش مامور شدیم که یه مریض رو پانسمان کنیم که گفتن یکی ار مریضا ( همون که اورژانسی او ولی عصر عمل شده بود) حالش خوب نیست و خلاصخ رفتیم و مریض کد خورد و من دویدم رفتم بچه ها رو از اتاق عمل آوردم و مریض رو اینتوبش کردن و لی متاسفانه نیم ساعت بعد علی رغم احیا ما مریض فوت شد امروزم اینترن هام دسته گل به آب دادم و گزارش بخش ننوشته بودن منم مجبور شدم خودم بنویسم و وقتی برگشتم گفتم یه چرتی برنم که نتیجش این شد که تا 9 و نیم خوابیدم وقتی بیدار شدم دیدم 100 تا میس کال دارم اول از همه به سرهنگ زنگ زدیم و پوزش و عذرخواهی و ...ختم به خیر شد

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 02:37

سلام
سایتها:
http://www.docstoc.com/
http://gigapedia.com/
http://ebook30.com/

تقریباً هر چی بخواهید تو این سه تا پیدا می شه
اگر نشد من تو کتابخونه کامپیوترم اینها رو دارم
در صورتیکه حجمش اجازه بده براتون ایمیل می کنم:

Applied surgical physiology vivas
An Atlas of Gynecologic Oncology (investigation and surgery)
EMERGENCY MEDICINE (PRETEST ® SELF-ASSESSMENT AND REVIEW)
Current Medical Diagnosis & Treatment, 45th Edition (2006) - be soorate file ejraiee
Current Essentials in Surgery - Disease per Page, Diagnosis & Treatment
Emergency Medicine Procedurees - be soorate file ejraiee
Essential Practice of Surgery
Haemostasis in Surgery
Medicine Dictionary- PDR
Surgery pre-test
Nutrition and Wound Healing
Miller Anesthesia
Pocket Atlas of Human Anatomy (ketabe be dard bokhorie)
Principles of Surgery Companion Handbook-7th edn (ghadimie vali shayad be kar biad!!)
Schwartz's Principles of Surgery-8th Edition (ghadimie vali file ejraiee va kheily rah daste)
Surgical Pathology Dissection
Surgical Ethics (ketabe jalebie)
Surgical Wound Healing and Management
Tissue Surgery
Trauma (Wilson, 2007, jelde 1): baraye man ke roo trauma research kar mikonam bible boode!!
Wound Healing and Ulcers of the Skin

بسیار ممنانیم

maryam پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 22:19

siavash vagan site aliiiiiiiiii bod mamnooooooooooon@

MMZ دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 21:10 http://jarrah.tk

salam online ma be residente gol,
aberoo m ro bordi ke inja, ye kam az khoobiya begoo
bavar kon missed underestandinge mano sahar bood
omidvaram dige pish nayad
;)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.