روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

expire

امروز همه چی آروم بود عصر هم رفتم با اینترنم گزارش رو آماده کردم و کمکش کردم واسه یه مریض CV line گذاشت  و عکسش رو هم نیگا کردم و بعدشم اومدم پاویون داشتم درس میخوندم که گفتن یکی از مریضا کد خورده تا رفتم دیدم 40 دقیقس دارن CPR میکنن و بی نتیجه بوده و مریض expire شده گفتم چرا زودتر خبر ندادین گفتن ما به پیج گفتیم ...نمی دونن من از تو پاویون صدای پیج رو نمی شنوم !!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
پر جمعه 10 تیر 1390 ساعت 23:40

دکتر شما بخش زایمان ندارین؟اخه دلم گرفت از بس که هی میای می نویسی که اون مرد این یکی اکسپایر شد(3 پست اخر و ببین!) ... چون همیشه قبل خواب نوشته هات و می خونم چند شبه خواب میبینم دارم تو خواب میمیرم یا مردم یا یه شب خواب دیدم روح شدم... دلم می گیره بیچاره اون بچه هه واقعا برای چی مرد؟اصلا مگه وقت کرد که زندگی رو از زاویه کریه اش حتی ببینه؟

متاسفم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 01:49

سلام آقای دکتر
من امسال جراحی سهمیه مناطق محروم قبول شدم ولی برای رفتن مرددم ،به نظر شما میشه به آینده کاری این رشته امیدوار بود البته منظورم به طور کلی است نه برای خواص؟

وآیا درسته که تا پایان تعهد که 3برابر مدت تحصیل است حق شرکت در امتحانات فوق یا فلو را نمی دهند؟

با تشکر

سلام همکار عزیز
تبریک میگم قبولیتون رو
1- حتی برای کسی که امسال رادیو قبول شده آینده کاری مبهمی رو باید تصور کرد
2- بله تا شما طرحتون رو نرین حق شرکت ندارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.