روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

پشمولیز

امروز یه مریض داشتیم خیلی پشمالو بود همون که داروی اشتباه گرفته بود و سینوس پیلونبدال داشت ..ممل عملش کرد و آخر عمل من به استاد جوونه گفتم استاد تو برگه کد پشمولیز هم بزنیم .کلی خندیدیم
نظرات 4 + ارسال نظر
فرساد سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 23:52 http://www.dr-farsad.mihanblog.com/

پس حس طنزتون رو همه جا به کار میبرین آقای دکتر.. حالا مگه پشمولیز کار شما بود نه خود مریض؟؟!!
اون دو مطلب خنده دار دیگه تونم که رمز دارن!

جراحه چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 19:21

جالبه!!!! ما اینجا میگیم پشمکتومی!

چه اصطلاحاتی داریم ما

خودم چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 10:49

مسخره

مولود شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 01:35 http://epizod3.mihanblog.com

خوب من بخوم بخونم از کی باس رمز بگیرم!
یعنی باید معرفی بشم؟
یعنی باید اسم فامیل و اسم پدر و اینارو بگم تا رمز بدید؟
یعنی باید مورد اعتمادتون واقع بشم؟
من رمز میخوااااااااااااااام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.