روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین آپاندیس محصول مشترک

دیروز برای اون مریضی که chest tube گذاشته بودم عکس کنترل گرفتم که جاش به دلم ننشست و رفتم با سرهنگ هم مشورت کردم نتیجه این شد که رفتم دوباره جاشو عوض کردم و نکته باحال دیشب این بود که وقتی ممل مریض آپاندیسیتش رو خوابوند ما دیگه منتظر سال دویی نشدیم و وقتی اومد دیگه ما داشتیم base آپاندیس رو میبستیم خیلی حال داد اولین محصول مشترک دو تا سال یکی بدون دخالت سال دویی بود.کلی خندیدیم و عکس گرفتیم ..البته سال دویی هم مرام به خرج داد و به روی خودش نیاورد که ما بدون اجازش شروع کردیم

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 15:42

آفرین برشما وممل خان
ای کاش ازعکساتون میذاشتین

سالی شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 22:47 http://www.johngarier.blogfa.com

خب شجاعت هم خوب چیزیه که دارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.