روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

قیل و قال

امروز یه عمل توتال تیروئیدکتومی داشتیم یه مریض مبتلا به گریوز بود که کلی استاد جوونه به خودش بد و بیراه گفت که چرا قبول کرده این مریض رو عمل کنه مرتب خونریزی میکرد.بعدشم یه بستن استومی داشتیم و بقیه هم کنسل شدن امروز با خانم خار اتاق عمل هم جر و بحث کردم بعد از منم سرهنگ دیوانه فکر کرده رئیس اتاق عمله . همش دستور میده بعدشم یه بگ کلستومی می خواد بر داره انگار طاعون داره ..میفرماین وظیفه من نیست نمی دونم چطور تو بقیه اتاق عملا بقیه همکاراشون انجام میدن ولی در شان ایشون نیست
نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 22:00 http://seraphic.blogsky.com/

گرچه معنی بعضی از اصطلاحاتی رو که نوشتین متوجه نشدم ولی به نظرم میاد که روز سختی داشتین.

p یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 00:43

سلام
من می خوام تحت عمل سینوس بیلونیدال نافی قرار بگیرم ولی یه مقدار اطلاعات راجع به این بیماری میخوام.
اگه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم.
دوران نقاهت چقدر هست و بعد از این عمل هم میتونم ورزشی مثل بدنسازی رو دنبال کنم یا نه؟!!!

براتون ایمیل کردم

خانم دکترمهشید یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 21:34

گریوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهاااااااان! graves disease!!خودم میدونم چیه!
ی بیماری خود ایمنیه!دستگاه ایمنی قاطی میکنه-حمله میکنه به تیرویید!ب رسپتورهای تیرویید! تیرویید نادان هم فک میکنم tshاومده و خبر آورده از هیپوتالاموس قدامی!!!!کلی خوشحال میشه و شروع میکنه ب ساختن هورمون های رنگارنگ!!!تا حدی ک فرد بیمار کف میکنه بله دکتر جون-اگه من یه روزی استاد بشم این تیپی تدریس میکنم!!

جراحه دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 23:34

خانم دکتر مهشید.... یخده تحویل!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.