روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه آپاندیس دیگه

کشیک شنبه دو تا آپاندیسیت اومد یکیش مال من شد یکیش هم ممل رفت امروزم ممل اورژانس بود من تو اتاق عمل تنهایی دهنم سرویس شد استاد جوونه هم راجب مسائل پیش اومده در بخش و جهت رفع کدورت ها باهام صحبت کرد ..خیلی خسته شدم 
نظرات 4 + ارسال نظر
عارف یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:20 http://chert-pert.blogsky.com

ایشالا ک همیشه موفق باشین

همه خسته شدن از این زندگی تکراری بدون تنوع !

مهشید یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 15:09

سلام جانم.چ وبلاگ قشنگی....داشتم تو نت میگشتم تصادفی اومدم ب وبلاگت!
منم دانشجوی پزشکیم....یه مدته دلم خییییییییییییییلی گرفته و حالم خوب نمیشه...احساس میکنم با این رشته ک من انتخاب کردم لحظه لحظه ی عمرم داره تباه میشه....شب تا صبح درس....صبح تا شب درس...هم سنای من تو چ عشق وحالین من تو چ حالیم....ای کاش منم بی شعور بودم......ولی عوضش معدلم این ترم هیجده شد!!!!! متوجه نشدم خانومی یا آقا-ولی چیزی ک مهمه اینه ک رزیدنتی!خوش ب حالتون.... ولی احتمالا سنتون خیلی زیاده...شما هم مثل بنده خیر از جوونیتون نبردین؟؟

مهشید یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 15:17

من میخوام متخصص زنان زایمان باشم.از دیدگاه من جالب ترین بخش خلقت اینه که شکم یه خانوم رو ببری و از توش یه نی نی خوشگل دربیاری

مهشید دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 23:05

امروز ی رزیدنت حالمو گرفت...
از هرچی رزیدنت تو دنیا بدم میاد
حتما تو هم فکر میکنی چون رزیدنت شدی کوه اورست رو فتح کردیتو هم ب انترن ها وفیزیوپاتها زور میگی؟؟از تو هم بدم میاداز وبلاگت هم بدم میاد
از همه چی و همه کس و دنیا و تعلقاتش بدم میاد

گنه کرد در بلخ آهنگری ..چرا گردن ما رو میزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.