روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

کلامپ بچه شریان ها

امروز اول صبح زنگ زدن یه میض افتاده تو شیشه بریدگی عمیق قسمت قدام بازو ولی نبض رادیال و اولنارش خوبه . ما هم گفتیم باشه کار خاصی نمی خواد بعد دوباره و سه باره و تا آخر ممل خونه بود زنگ زد که برو ببین چیه اتند طب اورژانس شاکیه رفتم دیدمش دو سه تا بچه شریان داشت که وقتی بانداژش باز شد خون میدادن منم گرفتمش و Ligate ش کردم و از سرویس جراحی مرخص . خدا کنه امروز کشیک خوبی باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 15:33


روزتون مبارک دکتر کادوی خوف گرفتین چیزی آیا؟!

felan khabari nist

سویل دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 22:53 http://roozegaresevil.mihanblog.com

امیدوارم کشیک بی دردسری داشته باشید.

mamnun

هانیه سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 11:12

بازم میگم روزتون مبارک اقای رزیدنت جراحی سال دو

ممنون

مهشید سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 12:12

ساده گفتن همیشه قشنگتر از کپی پیست کردن حرفهای کلیشه ای و تکراری هرساله....پس ساده میگم:
روزتون مبارک باشه...
بدون تعارف دستی ک هر روز جون یکی-دو نفر رو نجات بده در حکم طلاست...
امیدوارم لیاقت اینو داشته باشم ک روزی پزشکی مثل شما باشم...

خواهش میکنم

مهشید سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 12:16


راستی اینو یکی برا من اس ام اس فرستاده!!!
آبله ، وبا ، مخملک
جوش و کهیر و کورک
جذام و گال و برفک
قند و فشار و سرخک
طرح و کشیک و عینک !
روز پزشک مبارک !

من ک دکتر نیستم!من"مینی دکتر"هستم...ب کسی مثل من باید همچین smsای فرستاد

زریر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 21:45 http://saansiz.blogsky.com

سلام دکتر عزیز
نمیدونم چرا،شایدم بدونم،من اصلا از دکترا خوشم نمی آید و به هیچ کدومشم اعتماد ندارم.شاید برای تشخیص اشتباه خیلی از دکتر نماها باشه.
خودمم برا همین بازی با روح و جون آدما رفتم سراغ مهندسی.اینجا اگه اشتباهی هم باشه فوقش یه سیستم ران نمیشه و توی ایرانم با این کیفیت سخت افزارای پایه ی شبکه ای که دارم آف یا دون شدن یه سیستم امری عادیه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.