روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بی کمر شدم

امروز از یه جراحی که از آلمان اومده بود تو اتاق عمل ما امتحان می گرفتن یعنی با نظارت استاد بهشون یه ماستکتومی ( برداشتن پستان ) دادن تا جراحی کنن . بعد از اتمام بنده نقش چرخ خیاطی رو بازی کردم . کمرم شکست ....از شانسمون اتاق عمل زود تموم شد ولی یه مریض تو اورژانس داشتیم گفتن باید عمل بشه موقع بیهوشی چون خیلی سخت بود استادشون هم اومد 2 ساعت طول کشید بعد شکمش رو که باز کردیم هیچ خبری نبود .

نظرات 2 + ارسال نظر
متین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 22:22

سلام دکتر
خسته نباشی عجب روزی داشتین ها
دکتر من یک سوال دارم اگر لابلای کاراتون وقت کردین جواب بدین ممنون می شم
راستش من نمی دونم چطوریه ولی معدم مشکل داره هر چی ام قرص و اینا خوردم تا الان فایده ایی نداشته یعی گفتن زخم معده دارم و امپرازول و کلیدنیوم سی با چندتا آنتی بیتویک بیسموت برام نوشتم من اینا رو مصرف کردم ولی زیاد تغییر در من ایجاد نشد من با اینکه زیاد می خورم خیلی لاغرم و اینکه وقتی موهام بلند می شه روی صورتم لکه ها تیره می افته به نظرتون من مشکلم چیه؟!
با تشکر فراوان

شما حتما برین آندوسکوپی بشین

mikah به دکتر حمید و آریاناز پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 08:32

دکتر
یا شیخ
باید می گفتید
:انکسر ظهری


آریاناز تو چجوری میشناسی این خارجیرو؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.