روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اینترنتمون وصل شد

یه چند روزی نبودم یعنی تقصیر از اینترنت دانشگاه بود که تازه وصل شده . این کشیک آخری دوشنبه محصولش دو تا آپاندیسیت بود آخریش که من اصلا نمی دونستم بعد اتاق عمل رفتم خوابیدم و قتی بیدار شدم دیدم کلی میس کال دارم خلاصه تحقیق به عمل اومد که مریض رفته اتاق عمل و ما بی خبر یکی از میس کال ها هم استاد بود که مشخص شد طبق معمول زیر آبمونو زدن ما هم گفتیم بابا به پیر به پیغمبر من تو بیمارستانم الانم میام ..خلاصه آقا زیر آب نزنید کار بدیه . امروزم که جمعه باشه کشیکم و صبح که اومدم دیدم دارن تو بیمارستان فیلم برداری میکنن . دوستان کلی اهالی هنر رو دست انداختن و شاد بودیم . فردا هم که تعطیله امیدوارم ختم به خیر بشه

نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین جمعه 20 آبان 1390 ساعت 12:00 http://shaereshab.persianblog.ir

سلام دکتر. من امسال پزشکی قبول شدم .عاششششششق رشته جراحیم . از اینکه وبلاگ یه جراح عمومیو پیدا کردم خیلی خوچحالم. دوس دارم بیشتر باهاتون آشنا شم. اگه اشکالی نداره لینکتون کنم ؟؟؟

جراحه یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 16:15

تازه این هم شنیدم که دو تا از رزیدنتا تو چایی همون فیلم بردارها لازیکس ریخته بودن......

شما احیانا دکتر تاجیک جون ما رو میشناسین ؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.