روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین مشاوره در اتاق عمل زنان

امشب با سال یکی رفتیم یه شالدون فمورال برای یه مریض کامپلیکه سی سی یو گذاشتیم بعدشم رفتیم اورولوژی برای یه مریض ضایعات نخاعی که اونجا بستری بود CV line  بزاریم اولش سال یکی خواست از فمورال بزاره چون یه پاش قطع بود و شالدون ژگولار هم داشت مانور دادنش خیلی سخت بود خلاصه در انتها مجبور شدیم از ژگولار گذاشتیم خودش میگفت مثل جیرجیرک شدم الان دو تا آنتن از گردنم زده بیرون خیلی آدم باحالی بود کلی باهاش خندیدم خیلی روحیه خوبی داشت . یه Chest Tube هم داشتیم تو آی سی یو که پدر درار بود و خیلی سخت بود چون مریض چاق بود و بعدشم این اسیلیشنش بهم نمی چسبید عکسش رو الان دیدم خوب بود سچوریشن مریض هم 97 درصد شده بود . که لبخند رضایتی بر روی لب ما جا خوش کرد البته اینم بگم که مریض براش CV line توسط استاد بیهوشی گذاشته شده بود و بعدش نوموتوراکس کرده بود . امشب هم برای اولین بار رفتم اتاق عمل زنان مشاوره. داستان ازین قرار بود که زنانی ها شکم یه مریض رو باز کرده بودند شک داشتن که آپاندیسیت هم داره یا نه که من رفتم دیدم و نداشت کلا خیلی باحال بود . در ضمن از خستگی دارم میمیرم الان ساعت 1 و 20 دقیقه صبح شنبست ومن نمی دونم چرا به جای اینکه بخوابم دارم تایپ میکنم .راستی یه مریض آپاندیسیت هم داشتیم تو اورژانس .مال خودمـــــــــــه

نظرات 1 + ارسال نظر
جراحه یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 16:11

کلا کار بیهوشی ها سوتی دادن در این موارده.... کاش انقدر سلف استیم نداشتن

شما احیانا دکتر تاجیک جون ما رو میشناسین ؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.