روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین واریس

امروز کلا من مسئول عمل های کوچیک بودم .جالبه که امروز برای اولین بار یه واریس رو با استاد جوونمون عمل کردم . بعدش یه هرنی اومد که بازش که کردم دایرکت بود خلاصه دوباره با نظارت استاد جراحی تموم شد . بعدشم یه فیشر (شقاق ) داشتم و تمام ... امروز هم من آنکال بخشم . صبح داستانی با این اینترن ها داشتیم با این جابجاییشون به اولی زنگ میزنم میگه من نیستم فلانیه به فلانی زنگ میزنم میگه اولیه دوباره به اولیه زنگ میزنم میگه الان درست شد شما به فلانی زنگ بزنین دیگه قاطی کردم میگم مگه من کار ندارم هی به شما دو تا زنگ بزنم تا 5 دقیقه دیگه هرکی امرزو کشیکه به من زنگ بزنه ....و درست شد

درضمن امروز استاد جوونمون هم شد رئیس اتاق عمل

نظرات 9 + ارسال نظر

وقتی می گید استاد جوونمون...حتمن باید یه استاد ویژه باشه ...و این خیلی خوبه

بله خیلی دوست داشتنی و باسوادهستن

هانیه یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 17:57

اقای دکترحرفاتون نشون میده که شما با انترناتون خیلی مهربون هستید خوشششششش به حالشون

الان که سال 2 هستم دیگه با من کاری ندارن اینترن ها با سال یک کار میکنن

جراحه یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 18:33

خوش بحال تون....... هی تو هر روز اینجا بنویس اینو عمل کردی! اونو عمل کردی! هی جیگر منو کباب کن!!! که چرا ما هنوز باید برای چیف ها p&dکنیم و تحت GAو در پوزیشن سوپاین اونا عمل کنن حال کنن ....

الان شما چی عمل میکنین دوست عزیز ؟ عمل مستقلتون چیه؟

سحر یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 22:00

سلام چطوری دکتر!شما نمیخوان زن بگیرین من خوشگل نیستم حالا شما منو میگیری

شما همین جا بمون من برم گل بچینم بیام

jourab دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 13:55

va khake alam .che commentaee daria ! Adam shakh dar miare. Rasti ye soal parsal ruzi chand saat dars khumdi vase emtehan residenti?

میانگین6 ساعت

سحر دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 21:23

وا،دکتر مگه زشتا دل ندارن که دست میندازی،همه خوشگل یازشت میمیرند،منم اصلا ناراحت نیستم از قیافه ام!‏ اینقد خودتو تحویل نگیر

سحر سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 11:10

حالا این انیمیشن یعنی چی؟والا قیافه مهم نیست مهمه دله،قیافه عادی میشه؟اینطور نیست؟

این انیمیشن یعنی اینکه شما کوتا بیا و در مورد پست نظر بده

سحر پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 01:43

سام علیک!دکی جون من خوشم از یه دکتر اومده ۸سال از من بزرگتره،ولی واقعا دوسش دارم!اما من زیبا نیستم،حال به عقیده شما ازمن خوشش میاد یانه؟بهش بگم؟جواب بدین لطفا!خیلی دوسش دارم،اما اگه زیبابودم...

سام علیک . به نظرم شما اهل شیراز یا اون طرفا باشین چون اهالی اونجا میگن خوشم ازش اومده ( همون ازش خوشم اومده ) مچ گیری

دوم اینکه صلاح مملگت خویش خوسروان دانند نه شما رو میشناسم نه اون آقای دکتر رو ...

سحر پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 19:06

سام علیک مجدد!عامو بیخود نیست دکتر شدین!آره از اهالی استان فارسم!دکتر جان اگه شما جای اون دکتره باشین و یه دختر خیلی معمولی که قیافه خوشگلی نداره ازشما خوشش بیاد وهمش به شما فکر کنه چکار میکنین؟جواب بدین خواهشا مهمه!سپاسگذارم

بهش میگم من متاهلم اشتباه گرفتی
و اینکه لطفا در مورد پست نظر بدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.