روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

زخم معده سوراخ شده عمل کردیم

الان با ممل از اتاق عمل داریم میایم . فکر کن دو تا سال دویی تنهای رفتیم یه زخم معده سوراخ شده رو عمل کردیم . رزیدنت ارشدمون اصلا دست نشست بیاد سر عمل. وای خیلی حال داد

نظرات 6 + ارسال نظر
jourab چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:16

mobarak bashe. ...

هانیه چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:50

آفرین برشما وممل خان
اقای دکتر میشه بگین ممل خان اهل کجاست ؟

متاسفم

کهکشان چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:54 http://www.thegalexy.blogfa.com

سلام جناب دکتر
خدا قوت!
عجب حالی کردین! خودتون و خودتون بودین سر عمل!فکر کنم احساس کفایت و لیاقت خیلی چسبیده!
موفق باشین

ممنان

جراحه چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 22:57

ای وای!!!! بمیری.... کوفتت بشه......
من هم عمل مستقل درست حسابی میخوام

رکسانا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 01:17 http://iranbanooo.blogsky.com

وای من عاشق امعا و احشای پرفوره ام . از آپاندیس گرفته تا اولسر پپتیک . خوش به حالتون . آرزوی جراحی رو باید به گور ببرم !
اون آپاندیسیت و آبسه پری آنال نصیب کی شد ؟

چیف رزیدنت با مرام

jourab پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 10:29

emsal oftadam ru dore residenti vali chon sare kar miram aslan nemiresam khub bekhunam.alan az sare kar daram mikhunametun .ba mobile. Shoma chand sal bad az faregholtahsili ghabul shodi? G.p ro az daneshghahaye madar gerefte budi?

من 2 سال سربازی رفتم بعدش شرکت کردم . و دانشگاه تهران بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.