روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بی هوشی نابغه

امروز یه دونه عمل کیسه صفرا داشتیم یه دونه هم لنف نود آگزیلا و یه مریض HIV/HCV که طبق معمول مال من بود و دست تنها بی کس انجام شد بعدش که انجام دادم اومدن گفتن باید نمونه دو تا بفرستین تو فرمالین و نرمال سالین که همون نمونه رو صاف انداختن تو فرمالین که باز مجبور شیم یکی دیگه هم در بیاریم یعنی من هلاک این مدیریت اینام .
اتند محترم بی هوشی در طی یک حرکت محیرالعقول سوفل قلبی رو از مریض ما سمع کردن که رزیدنتای قلب تو مشاورشون نوشته بودن سوفل ندارد .
امشبم که من آنکالم و باز یه مریض که آپاندیسیتش رو عمل کردیم و 18 سالشه تنگی نفس پیدا کرده دنبال کاراشیم

نظرات 4 + ارسال نظر
pezeshkii az shiraz شنبه 10 دی 1390 ساعت 22:32

salam webloge khoshgelii darinn manamdelam mikhad dobare bargardam daneshgahh bad az in tarhee .....vaghtii khateraretonoo mikhonam lezat mibaramm

کهکشان شنبه 10 دی 1390 ساعت 23:14

سلام
کلا برا این بی هوشی ها باید یه فکر اساسی برداشت!استعدادهای عجیب و غریب و محیرالعقولی دارن! مخصوصا استعداد باطل کردن شناسنامه ملت!! همین چند سال قبل نزدیک بود مریض ۲۱ ساله پدرم رو بفرستن اون دنیا. سر یه عمل متداول رینوپلاستی .....

امیدوارم کشیک خوبی داشته باشی دکتر
به قول اون بنده خداهه:
خدا قوت پهلوون!

mikah یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 21:02

یه انمیشن در مورد جراحا در وبلاگدر وبلاگم

م دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 23:28

آخ نگید بیهوشی که دلم از دست هر چی اتند بیهوشی شدید پره، من یک تکنسین بیهوشی ام تو تموم روزایی که باهاشون بودم چیزی جز مهر کردن پرونده مریض و حرص همه رو در آوردن ندیدم. خدا انتقام ما و مریضارو از اینا بگیره بگید آمین

آآآآآآآآآآآآآآآآآآ م م م م می ی ی یی ی ن ن ن ن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.