روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین مورنینگ

امروز داغونم یه سرمای حسابی خوردم . صبح که رفتم جلسه مورنینگ برای اولین بار من یه مریض معرفی کنم . البته چیف محترم کرده بود تو پاچه من و ممل . ممل هم یه پپتیک اولسر پرفوره معرفی کرد . سوتی دادم و تشخیص مریض رو اول گفتم بعدش که رفتیم اتاق عمل رفتم سر یه مریض که احتمالا فیبروآدنوم بود . تا اومدم بفهمم چی به چیه این چیف مجترم ما انگشت انداخت زیرش یه چیزی پرید تو هوا . بعدش می خواستم یه هرنی عمل کنم که دیدم اوضاع احوالم خیلی بده . استاد هم فهمید گفت برو . منم اومدم پاویون لالاییدم

نظرات 8 + ارسال نظر

وقتی مورنینگ رزیدنتای بخشو میبینم خدارو شکر میکنم که ما یه همچین چیزی نداریم!!!!کلاً استرس زا ست...

sahar دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 14:50

salam,aghaye doktor man asheghe ye pezeshk shodam az shoma komak khastam vali darigh kardin,be nazare shoma zibayi cheghad moheme,man ba chehreye kheli maamoli mitona tavajohe ono jaz konam,nazare khodetono begin,ye donya mamnon misham javab bedin

دوست عزیز و محترم
این جور موارد ربطی به سواد و رشته طرف نداره . بنده هم علم غیب ندارم بدونم ملاک های اون آقای دکتر چیه .
لطفا مشکلات و مسائل شخصیتون رو که ربطی به موضوع پست نداره اینجا مطرح نکنین

کهکشان دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 17:57

سلام جناب دکتر
میدونم چقدر حال سرماخوردگی سرکار مشکله!آرزوی بهبودی سریع و کامل براتون دارم
یا علی

sahar دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 18:11

ye donya mamnon doktor,age nazare khodetono migoftin baz kheli khob bod,vali bebakhshi inja matrah kardam rahe hale dg soragh nadashtam

jourab سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 11:08

yani ta hala tu in ye salo nim morning nade budin?

مورنینگ با رزیدنت ارشده اینم رفت تو پاچمون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 15:52

سلام. دانشگاه قزوین دانشگاه خوبیه برای رشته جراحی؟؟

نمی دونم

کهکشان سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 18:41

سلام دکتر
چطوری؟ گفتم بیام حالی ازتون بپرسم
بهتری انشاءالله؟

برای سحر سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 20:20

سحر جان بستگی به شخصیت و خصوصیات اون کسی که عاشقش شدی داره!!!
ولی اینم بگم که نامزد دوست من دندانپزشکه و دوستم اصلا ازش راضی نیست. دوست پسر خودم هم جراحه فقط اینو بگم که اگه زمان برمی گشت هیچ وقت این رابطه رو شروع نمی کردم الان پشیمونم و نمی دونم چی کار کنم!!!
تجربه من بهم اینو میگه که اگه خیلی آدم احساساتی هستی هیچ وقت عاشق پزشک نشوووووو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.