روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

کارت دانشجوویی

امروز که ما کشیک هم هستیم و کلا صبح این کلاسه به ما حال نداد با اینکه دیر شروع شد ولی کلی گشتم تا این جای جدیدش رو پیدا کردم . و تا نشستیم سر کلاس ندا اومد که کلاس تمومه و برین دنبال کارتون . ما هم بیکار بودبم گفتیم اقلا بریم دنبال این کارت دانشجوویی که قاعدتاً باید من سال قبل میگرفتمش که رفتیم و اول بسم الله گفتن 4000 تومن بریز به حساب بعد بیا ما جوابتو بدیم . و ریخته شد و چون حال نداشتم فردا میرم دنبالش

نظرات 3 + ارسال نظر
آوا سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 23:38

سلام دکتر
شما اینجا هم مینویسین،اینجا خیلی خفنه.....خیلی وحشتناکه،سوتو کوره،نویسنده وبلاگ خودتونین؟
اسمتون حامده؟همش میگفتم چه دکتر با اعتمادبه نفسی اسمو فامیلشم نوشته!!!!!
فک کردم یه وبلاگ جدید پیدا کردم خیلی خوشحال شدم بعد که کارگاه روش تحقیق خوندم شک کردم بقیه رو هم خوندم.وای چه زندگی عجیب غریبی....
کنجکاو شدم بیام شمارو ببینم.ولی نمیشه آخه من مشهدم...دارم میمیرم از ترس من رفتم ...خداحافظ.

م پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 00:04

جواب سلامشون 4000تومن می ارزه؟؟؟؟؟؟ یک سئوال هیپرتیروئیدی با نیستاگموس ارتباطی داره؟؟ دکتر(الف)من یک اعزام رفتم با یک مریض مشکوک به HIV/HCV با آسم ،مسمومیت با متادون به قصد خودکشی ،همه دارند منو میترسونند شما این جور مریضا رو عمل میکنید بعد حتما تست میدید؟

بله عمل میکنیم

م پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 19:52

میشه سئوال اولم رو جواب بدید ربط هیپر تیروئیدی با نیستاگموس؟!؟!بعد هر جراحی تست میدید یا هر وقت خدایی نکرده اتفاق خاصی بیفته؟؟؟؟؟؟؟(شرمندم که سئوالم ربطی به پست نداره لطف می کنید اگه کمکم کنید)

جواب سوال اولتون رو نمی دونم
دوم هم اینکه اگه شک قوی به بیمار داشته باشیم اونم قبل از جراحی چک میکنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.