روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

امکانات قسمت صدور کارت دانشجویی

الان دارم از قسمت صدور کارت دانشجویی میام صبح اول صبح رفتم دیدم مسئولش نیست یه نیم ساعتی منتظر شدیم تا تشریف آوردن عکسم رو روی فلش بهش تحویل دادم میفرمایند باید روی CD بهم بدی یعنی من هلاک این امکاناتشونم . خلاصه رفتیم سمت دانشگاه یارو نگهبان جلوی در اومده میگه کارت دانشجویی ... کلی براش توضیح دادم عزیز دل انگیز من تازه اومدم کارت درست کنم قاعدتا الان کارت ندارم . خلاصه گفتمان ما جواب داد و رفتیم یه سی دی زدیم و تحویل دادیم و گفتن سه شنبه بیا ..الانم سر کلاسم دارم کار علمی میکنم . در جریان که هستین

نظرات 4 + ارسال نظر
jourab چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 09:16

merci babate ghaleb

قابلی نداشت

همون کلاسی که گفتین ردیف آخر نشستین و مانیتورهای دوستان در معرض دید مسقیم شما قرار گرفت؟!
راستی قالب جدید مبارک...خیلی قشنگه :)


ممنانیم

هوشبر چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 11:03

خوب این قالب بهتر شد حالا خیلی هم عالی نیس ولی خوبه

یعنی تو اسطوره ای سال 2 رفتی کارت گرفتی
مثل من باش که کلا تو موود کارت نیستم

م چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 23:41

دکتر قدم های نورسیده مبارک ان شالله این دو قلو های نا همسان (کارت وقالب) براتون قدم داشته باشند بیهوشیا کمتر اذیتتون کنند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.