روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین روز الکتیو

امروز اولین روز اتاق عمل الکتیو بعد ازون تعطیلات بود اول رفتیم یه سارکوم عود کرده رو غلفتی درآوردیم بعدش یه لیپوم هیکلی از پس کله یه آقاهه و در نهایت هم یه عمل تیروئید رو بنده حضور داشتم . یه سری هم به اون مریضی که تو پست قبلی نوشته بودم زدم . حالش خوب بود

نظرات 6 + ارسال نظر
کهکشان یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 18:25 http://www.thegalexy.blogfa.com

اون مریض پست پایین کاملا هوشیاره؟ عکس العملش بعد از اینکه فهمید قطع عضو شده چی بود؟
(اکثر کامنت ها رو جواب نمی دین. اما جوابتون به این سئوال برام واقعا مهمه. تشکر می کنم)

موقعی که من دیدمش تازه هوشیار شده بود و مسکن های قوی و آرام بخش میگیره . نمیدونم فهمیده بود یا نه

sh.kh یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 19:28

سلام.خسته نباشید آقای دکتر.تازه وبلاگتون رو پیدا کردم.دانشجوی ترم 1پزشکی هستم و عاااااشق جراحی
قصد دارم بعد از امتحاناتم کل پستهای قبلیتون رو بخونم.
موفق باشید راستی خیلی سخته جراحی تهران قبول شدن؟!!و این مهمه که عمومی دانشگاه کدوم شهر خونده باشی؟؟!!

جواب هر دو سوال نه

م یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 22:33

دکتر اصولا وقتی یک متخصص بدون هیچ درگیری که با هاش تو اون روز داشته باشی نیم ساعت حرف میزنه مبنی بر این که اینجا من رئیسم وما بقی کلا شخصیت های مجازی هستند شما چی کار میکنید؟
به نظر شما تو جراحی تیروئید لوله نازال باشه بهتره یا اورال؟ شما به عنوان یک جراح با کدوم راحت تری؟؟؟؟

ما تبسم میکنیم
نازال ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ تا حالا نداشتیم

sh.kh دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 12:10

سلام.واااای دکتر وبلاگتون منو از کاروزندگی انداخته!!!نتونستم تا پایان امتحاناتم صبر کنم...به جای خوندن درس مزخرف بیوشیمی دارم تک تک پستهاتون رو میخونم...
قلمتون روان...شادیاتون مانا...

نیفتی یه وقت

علی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 16:00

شما امتحان پایان ترم هم دارید؟
خیلی سخته؟

نه امتحانات دوره ای هر دو ماه ...سخت هم میشه گاهی

علی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:16

یعنی آخر آبان ،دی،اسفند،اردیبهشت،تیر،شهریور ؟
چه میزام مطالعه میطلبه اگر در طول ترم نخونیم؟
چند تاست؟

در هر حال پاس میشه بستگی به انتظاراتت داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.