روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

آپاندیسیت آموزشی

سه شنبه قبل یه مریض آپاندیسیت اومد که ممل کمک من وایساد و با آموزش کامل به سال یک عمل شد . صبح 4شنبه هم خیلی حالم گرفته شد . مریض تصادفی که تو پستای قبلی نوشته بودم فوت شد .

نظرات 8 + ارسال نظر
جراح پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 17:56

وای خدای من چه قدر بدشد
وقتی پست را خوندم خیلی حالم گرفته شد.

آروم بگو خدایا من عاشق توام و به تونیاز دارم به قبلم بیا
دل آرام گیرد به یاد خدا


mikah پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 20:09 http://www.jarrahcomicstrips.mihanblog.com/

چرا شما که گفتید حالش خوبه؟
خدا رحمتش کنه

ژاویژ ( اشک هیزم ) پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 23:31

درسته که نمی تونم درک کنم وقتی واسه زنده نگه داشتن یه انسان این قدر تلاش می کنید ولی آخرشم میره و همه زحمتا به باد می ره چه احساسی پیدا می کنین ولی خیلی خوشحالم که راحت شد - ایشالاه خدا به خانوداش بخصوص مادرش صبر بده و به شما و همکارا هم تحمل بیشتر
راستش از وقتی خوندم که دستش قطع شده و کبدشم وضعش خرابه و مغزشم رفت زیر تیغ خیلی دلم سوخت ولی الان خوشحالم که اول از همه خودش به آرامش رسید و دوم از اون دیگه چشم والدینش به در اتاق عمل خیره نیست هیچی کشنده تر از انتظار نیس- خدا خیلی دوسش داشت که ...
ولی خوب این وسط خستگیش و کلافگیش موند واسه شما و همکارا ایشالاه که از این موارد کمتر ببینین

م جمعه 30 دی 1390 ساعت 00:05

ما نقطه پرگاریم........
کل خنده های امروزم سره موش تو اتاق عمل و اقرار های یک مریض بعد زدن کتامین از بین رفت، برا این مریض بعد دیدن عکس دستش خیلی دعا کردم،
اگه درس دادنتون خوبه کاش پنمو تراکس فشارنده رو به من یاد میدادید

خودمم خیلی حالم گرفته شد

شیما جمعه 30 دی 1390 ساعت 00:59

آآآآخی ی ی ی فوت شد
راستی این وبتون رو خیلی اتفاقی کشفش کردم
شما با این وقت کمتون چه جوری به این همه وب میرسین همه شون رو آپ میکنین؟؟؟؟؟

بالاخره دیگه...

sh.kh جمعه 30 دی 1390 ساعت 02:09

دکتر زیاد حرف زدم که تایید نشد؟!اشکالی نداره...
هر طور مایلید.

دوست عزیز اینجا من به صورت ناشناس مینوسم لطفا در کامنتهاتون از اسم اشخاص استفاده نکنین
با تشکر

کهکشان جمعه 30 دی 1390 ساعت 11:23 http://www.thegalexy.blogfa.com

مرگ مریض خیلی ناراحت کننده است. می دونم حالتون گرفته شده. اما عمر دست خداست. حتما اجلش رسیده بوده...
خدا رحمتش کنه و به بازماندگانش صبر بده

با مرگ او، زحمات شما از بین نرفته. اگه برای خدا تلاش کردین، الان هم اجرش پیش او محفوظه

sh.kh جمعه 30 دی 1390 ساعت 12:32

آهااان 2زاریمون افتادببخشید تا حدودی حواسم به این مسئله بود اما نه تا این حد!!
به روی چشم.هر طور مایلید

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.