روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بیچاره خانومه . . .

امروز آنکال بخش هستم به قول معروف همه چی آرومه . یه مریض تو بخش داریم که به علت طپش قلب اومده بود اورژانس و وقتی بررسی شد کم خونی شدید داشت و در نهایت یه فهمیدیم یه توده خیلی بزرگ تو شکمش داره . امروز همش دنبال من میومد هی سوالای جورواجور میپرسید خیلی ترسیده بی چاره 38 سالشه . به نظر میاد تودش بد خیم باشه . ولی هنوز 100 در 100 از ماهیتش مطمئن نیستیم

نظرات 6 + ارسال نظر
sh.kh جمعه 30 دی 1390 ساعت 12:35

یعنی نمیشه اون توده ی لعنتی رو در بیارین؟

چرا مهم اینه تا چه حد بدخیمه و بشه کامل درش آورد و به جایی چسبندگی نداشته باشه

کامیشا جمعه 30 دی 1390 ساعت 16:46 http://kamiisha.blogsky.com

سلام همیشه از خوانندهای وبلاگتون هستم و خودم امروز وبلاگم رو راه انداختم با اجازه شما رو جزو لینکهای روزانه ام گذاشتم.

کامیشا جمعه 30 دی 1390 ساعت 17:40 http://kamiisha.blogsky.com

سلام ممنونم که نظر دادید راستش میخواستم به نظرتون پاسخ بدم و تشکر کنم که هر چی گشتم پیدا نکردم .فکر کنم هول شدم تا دیدم نظر تایید نشده دارم . تایید که کردم گزینه پاسخ حذف شد یا نمیدونم چه بلایی سرش اومد !خلاصه که خواستم تشکر کنم و اینکه نظر دادید رو به فال نیک بگیرم آخه کار هر روزمه بیام ببینم تو بیمارستانتون چه خبره و چی نوشتید.

ممنون

maryam جمعه 30 دی 1390 ساعت 19:34

salam DR
man daneshjuye pezeshki hastam
taze varede bimarestan shodam.kheily az kar haye amalio az in ke mariz ro bekham moayene konam mitarsam va behtar begam aslane aslan etemad be nafseho nadaram ba vojudi ke ta hala tu daneshgah darsam khub bude...chi kar konam? khub mishe moshkelam ? :-s

اصلا نگران نباشین کاملا طبیعیه ..از ورودی های بالاترتون کمک بگیرین

H.Z جمعه 30 دی 1390 ساعت 21:52

سلامممممم.
وبلاگتون خیلی جالبه فقط یکم بی نام و نشونه
اسم مستعار هم ندارین آقای دکتررررر؟

mikah شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 20:23 http://www.jarrahcomicstrips.mihanblog.com/

این خانمه چی شد؟

هنوز عمل نشده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.