روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

هرنی با کمک چارلیز ترون

امروز رفتیم یه هرنی عمل کنم داشتم ساک هرنی رو که پیدا می کردم این چیف ما سر وکلش پیدا شد و خلاصه وقتی بیاد سر عمل دیگه باید یکی جلوشو بگیره . دیدم اگه کاری نکنم خودش تا ته عمل رو میره . از شانسم یه دفعه بحث خانم یکی از رزیدنتهای جراحی شد که هم دوره منه چیف بنده که اونم خانومه پرسید تو دیدیش منم گفتم آره گفت چه شکلیه منم چارلیز ترون رو تو ذهنم تصور کردم و به جای خانم دوستم براش توصیف کردم ازونجایی که اصولا خانوما بالاخره یه رگ خوابی دارن کلا این چیف ما عمل رو بی خیال شده بود و من داشتم از این موجود خیالی براش توضیح میدادم و در ضمنش عمل هم میکردم خلاصه همزمان دو تا کارو با هم میکردم این بنده خدا هم سراپا گوش میداد و کاری نمی کرد ...
خودمونیم خیلی ازین پولیتیک حال کردم

نظرات 8 + ارسال نظر
sh.kh(شقایق) شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 19:14

دکتر این شیوه های نوین پیچوندن چه جور تو اون موقعیت به ذهنتون میرسه؟واقعا احسنت بر این ذهن پویا!!!
حالا چرا ترون؟!
حالا روزی روزگاری چیف محترم اون ترون قلابی رو دید میخوای چیکار کنی دکتر؟

چو فردا شود فکر فردا کنیم

mikah شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 20:21 http://www.jarrahcomicstrips.mihanblog.com/

خانم ممل = چارلیز ترون ؟
بعد با این توضیحات بسیار دقیق اگه این خانم چیف رفت به اون رزیدنت گفت فلانی از خانمت فلان گفت چی؟


در ضمن من شنیده بودم خانمها می تونند چند کار رو هم زمان انجام بدن نه آقایون ....مریضه زنده موند؟


ژاویژ ( اشک هیزم ) به شقایق و دکتر شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 21:00

بابا بی خیییییال شقایق جونم بشنو و باور نکن طرف - چیف دکتر - خانوم بودهههه متوجه میشی یعنی چی؟؟؟؟؟ یعنی خدای دوممممم - هیچ کس نمی تونه به این راحتی رگ خواب یه خانوم رو پیدا کنه اونم هم چین موضوع ساده ای دوما" عزیزم این قدر زود باور نباش اون خانوما هستن که توانایی انجام چند تا کارو با هم دارن اونم به خاطر یه نیم میلیمتر بزرگ تر بودن یک طرف مغزمون ویلا اگه دکتر هم حرف بزنه هم تصور بکنن و هم عمل بکنن که فاتحه ی اون مریض بخت برگشته خونده است تازه محکم تر از همه ی اینا مطمئنم که یه خانوم اونم تو موقعیت بالا مقام( چیف ) نمیاد از شاگرداش ( خصوصا") یه آقا نمی خواد که یه خانوم اونم همسر یکی از رزیدنتای آشنا رو توصیف کنه صبر خانوما زیاده نهایتا" یه روز میدیدنشون - دکتر مزاح فرمودند

به دکتر : راستش این که می گید وقتی میاد سر عمل تا ته عمل رو خودش میره میدونید چرا؟ ( چون اکثر خانوما این طورین ) چون طرف میبینه تا بیاد توضیح بده موضوع رو اونم برا آقایونننن - خودش صد دفعه اون عمل رو انجام داده تموم شده رفته متوجه منظورم شدید؟ منظورم اینه که اونقدر سرعت درک آقایون پایینه که طرف خسته میشه آخرشم یکی ( از رزیدنتای آقا ) می پرسه : ببخشید لیلی زن بود یا مرد؟ اینه که ترجیح میده خودش این کارو انجام بده ولی این قدره فکش رو اذیت نکنه خودش رو هم خسته نکنه این علی الحساب باشه خدمتتون تا خود خانوم جراح اساسی از خجالتتون در بیان که دیگه یه خانوم رو سرکار نذارین

H.Z یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 21:18

اینا چیه مینویسی!! هرنی چیه؟!! یه چیزی بنویس منم بفهمم

یعنی فتق

شیما یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 22:56

وای این چارلیز ترون چه قده خوشجله..
من که دخترم دهنم آب افتاد شما مردا دیگه چی میکشین.
دکتر فکر کنم شمارو باید ببرم هالیوود دوماد کنم..همش فکروذکرت اونوره.


"همش فکروذکرت اونوره."

شیما دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 00:07

ببخشید دکتر نمیدونستم ناراحت میشین
خودتون همش مینویسین چه فیلمایی میبینین،همه بازیگرای اونورم که خوب میشناسین..
خوب آدمیزاده دیگه،منم فکرای جورواجور کردم..
اصلا توی این ایرانم خوشجل زیاد داریم راستی چرا اونور..

م سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 15:21

خیلی خوشحال شدم عکسشو گذاشتید من دنبال عکسش زیاد میگردم جایی سراغ داید بیشتر پیدا کنم؟؟؟ دوستام میگند شبیهشم

اسمش رو تو تصاویر گوگل سرچ کنین.

م پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 10:03

ممنون از راهنمایی تون، میخاستم سر کارتون بزارم به دفاع از یک خانم آخه جوانمرد یک هررررررررنی ارزششو داشت ؟؟؟؟؟؟ این چیف محترمه که داره همین طوری بد میاره دیگه......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.