روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

ناخن کشیدم

امروز 4 تا عمل داشتیم . اولیش تیروئید بود . که از دیشب خودم تو لیست عمل گذاشته بودم و حواسم نبود اشتباهی برای استاد سونوش رو خوندم که صبح استاد گوش ما رو به ملایمت و مهربانانه کشید که پسر گولوم حواست کجاست رو حساب حرف تو من با این مریض حرف زدم که ما بسی شرمنده شدیم . دو تا هم کیسه صفرا عمل شد که دومیش خیلی خفن بود / آخرش هم باز شد . چون کلی چسبندگی داشت امروز ما یه اینتوبیشن موفق هم داشتیم که شاید اولین بار بود اینکارو میکردم . خیلی چسبید البته دیروزم تلاش ناموفقی داشتم چون لوله رو اشتباهی تو مری گذاشتم . یه ناخن هم کشیدم اونم برای بار اول بود

نظرات 9 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 19:54

سلام ، به نظر رشتتون کلی هیجان انگیزه . من برق می خونم ولی تو فکر اینم که جراحی بخونم . !!

آسمان دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 19:56 http://stayfar.persianblog.ir/

خسته نباشید دکتر !
ولی چقد ناخن کشیدن دل ادمو ریش میکنه

انترن ماه ۱۰ دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 21:30

من میخوام شروع کنم برای رزیدنتی خوندن (برای سال بعد )ببه نظر شما کدوم بهتره
گایدلاین ،سروش فرزانگان، نکات برتر ،پارسیان دانش یا هیچکدوم

پارسیان

یه شیرازی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 22:09

سلام.
این استادتون که بهتون گفته (پسر گولوم) منظورش (گلم) بوده دیگه ؟
یعنی شیرازیه؟
یا چون من خودم شیرازی ام اینجوری خوندم؟؟!!

شیرازی نیست..ولی به همه لهجه ها مسلطه

sh.kh دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 22:24

=اندازه سه صفحه!!!

م. کاظمی تکنسین بیهوشی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 23:52

سلام ، دکتر تبریک ویژه بابت اینتوبه، من پیشنهاد میدم اگه میتونید یک بار سر سزارین برید واین تیپ مریضو اینتوبه کنید، اینم جزو اون قانون کس نخارد پشت من.... شماست دیگه؟؟؟
به عنوان یک کوچکتر دو تا اصل رو پیشنهاد میکنم اول عجله نکنید دوم تخت رو حتما رو قدتون تنظیم کنید
جای ما چه طور بود خوش آب وهوا بود؟؟؟دیدید چه جالب زیر ذره بین ما هستید؟؟؟ یک اتفاق جالب دیروز ما این بود که تلفن بی سیم اتاق عمل رو حواسمون نبود زیر پتوی مریض نمیدونیم چه طوری رفته بود که با مریض رفت بخش جراحی مردان و بعدم دست سوپر وبعدم مدیریت بیمارستان با چهره ای قرمز که به زور خندشو نگه داشته بود برامون آورد با همون لبخندش تذکرم میداد(،ببخشید اینقدر طولانی شد )

مریم سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 03:07

سلام نرگس جان چه اراده ای داریچندسالته؟

کهکشان سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 12:25

ناخن کشیدن چه حسی داشت دکتر؟

خیلی خوبه

نرگس پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 20:19

سلام مریم ، من ۲۲ سالمه و ۳ ترم دیگه فارغ التحصیل میشم ، خواجه نصیر می خونم ازین جهت که واسه اینجا اومدن هم تلاش کمی نکردم ولی با رشتم satisfy نمیشم و الان خیلی به پزشکی و کلا این فیلد فکر میکنم و موندم چون راه سختی خواهد بود...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.