روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین کت دان نوزاد

امشب رفتم پیش پارسا دو تا کت دان بچه انجام دادم دفعه اولمم بود خداییش پارسا خیلی حال داد و گفت خودم برم . جالبه بلافاصله هم رگه رو پیدا کردم ولی نتونستم وایر رو رد کنم که پارسا خودش رفت . رفتم بخش رو دیدم یه مریضمون تنگی نفس داشت . استاد صبح اومد دیدش گفت یه مشاوره ریه براش بزارین شب گفتم یه سری به بخش بزنم مشاوره رو هم دیدم . بعد چیز جالب این بود که مریض نوموتوراکس داشته بود و دوستان هم تو مشاورشون کلی به ما حال داده بودن . امشب قراره ممل به ما شام بده یه آناستوموز روده دس تنها زده ...البته فعلا که خبری نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
ژاویز(اشک هیزم) سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:20

قدیما می گفتن تا سه نشه بازی نشه دکی شما که شیش تا پست به نام اولین عمل ها نوشتید ولی خبری از سور یا شیرنی دادن نیس چه طوریه که همه هی شیرنی میدن ولی شما از آخرین باری که گفتید شیرنی دادید یه قرن گذشته یه سوال هر کی چند تا امتیاز( عمل جدید موفق) کسب کنه باید شیرنی بده؟؟

Mmanke hamash daram shirini midam

aseman چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 00:52

حالا به وعده اش عمل کرد؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.