روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

سال 4ی می خوام بکشمت

صبح که رفتیم اتاق عمل باز گفتن مریضاتونو نمی خوابونیم اتاق هم یکی بهمون دادن . تازه به استاد هم زنگ زدیم هیچ اتفاقی نیفتاد . بعد نمی دونم چی شد که همه عمل هامون انجام شد . امرزو یه شرکتی یه وسیله رو بهمون سر عمل معرفی کرد . یه مریضی داشتیم که شکمش بسته نشده بود و به قولی دل و ر.ده هاش بیرون بود و اینا اومدن با یه سری جینگولاسیون شکم رو پوشوندن . اسمش vacuum assisted closure بود البته 2 تا 3 ملیون هم هزینش بود . امروز می خواستم این سال 4مون رو خفه کنم یه هموروئید خوش دست داشتیم با یه فیبروآدنوم برست . نامرد اومد سر عمل همشو خودش رفت .ای ... تو اون ذاتت

نظرات 9 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 19:48 http://sahar1985.blogsky.com

ایییییییییییییییییییی دل و روده اش بیرون بود حالا چرا توصیف میکنی خوب حالم بد شد. جینگولاسیون 2-3میلیونی رو هم میشه یه توضیح بدی علللمم زیاد شه

کهکشان چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 23:01

سلام
دکترجون از اشتیاقت برای عمل کردن، به سال ۴ گفتی و اون بهت فرصت نداد؟!!
شاید واقعا بی غرض بوده

در بی غرضیش شکی نیست و همچنین این که اینکارش رو اعصابم بود

کهکشان پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 13:11

مجدا سلام عرض شد
خب دکتر عزیز بهش میگفتی شما هم دوست دارین فرصت عمل کردن رو داشته باشی. مثل مواقعی که با چیف محترمه مشغول عمل هستی

تا ما علاقه و ذهنیات خودمون رو ابراز نکنیم، بنده های خدا که نمیدونن. متوجه نیستن...بعد فقط اعصاب خودمون رو خورد می کنیم!

جسارت بنده رو ببخشین. از باب دوستی و وظیفه گفتم
اگر مایلی تاییدش نکنین


زنده باشی!

sh.kh پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 19:15

دکتر کمک!!دکتر من این ترم آناتومی تنه دارم..احساس میکنم خیلی مطالب گسترده ست...استادمون میگن بریم کتابخونه واز کتابهای کلینیکال استفاده کنیم...دکتر شما توصیه ای ندارید واسه یادگیری بهتر؟!
قسمتهای جراحی آناتومی کلینیکالم خیــــــــــــــلی باحاله!!!


من توصیه خاصی نمی تونم بکنم جز استفاده از اطلس ها و اگه بتونین اطلس های 3 بعدی رو تو اینترنت پیدا کنین هم خیلی خوبه من گشتم همشون پولی بودن شما بگردین اگه چیزی پیدا کردین به منم خبر بدین

پرستو پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 20:18

سلام

روزمرگی هاتونو دوس دارم

موفق باشین

رکسانا پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 20:18 http://iranbanooo.blogsky.com

آخ که آدم چقدر میخوره تو ذوقش! میفهممت !

sh.kh پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:23

اطلس سه بعدی؟!!تا حالا نشنیده بودم!یکی از همکلاسیام به آقای اسلاید معروفه!!!میرم سراغش حتماً داره یا اگه نداشت ،تو کارش خبره ست زودی پیدا میکنه!!به دستم رسید خبرتون میکنم.ممنون.

جراح پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 23:03

درکت میکنم.
سال3 ما هم امشب یه پریتونیت رو از چنگم در آورد.

شیما.ن جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 00:52

فکر کنید سال چهارتون این مطلب رو بخونه بخصوص قسمت آخرش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.