روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

بی مسئولیت

امروز آنکال بخش بودم صبح کلی به این سال یکی دودر سفارش کردم پانسمان مریض رو عوض کن 10 بار بیشتر بهش گفتم تا دیگه آخر گفت ظهر عوض میکنم . ساعت 4 شد از آی سی یو زنگ زدن میگن هنوز پانسمان مریض عوض نشده . بهش زنگ زدم بر نداشته اس ام اس زدم جواب داده تا 6 حتما عوض میکنم الان (ساعت 22) دوباره زنگ زدن میگن هنوز نرفته . نیم ساعت پیش از یه بخش دیگه ای زنگ زدن که مریضتون که عمل کردین و تو بخش ما بستریه امروز اصلا ویزیت نشده . من با این بی مسئولیت چه کنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
یه مریض رو بردیم آی سی یو ایسکمی اندام حال و احوال توپ کلی مانور کردیم روش واسه پرسنل که اصلا مشکلی نداره و ازین حرفا . دو دقیقه بعد زنگ زدن فشار مریض پنجه

نظرات 12 + ارسال نظر
sh.kh پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:25

ببخشید وقتی تو بیمارستان این کارایی که شما بهشون میگید رو انجام نمیدن،پس چیکار میکنن؟!!قدم میزنن؟!!

شیما.ن جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 01:06

واه چه آدمی خودش خجالت نمیکشه

رکسانا جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 01:22 http://iranbanooo.blogsky.com

کشیک اضافه آقا . کشیک اضافه !

سال ۲ اینجا نمی تونه کشیک اضافه بزنه ..با چیفه ...منم اولتیماتوم دادم اگه تکرار بشه علی رغم میلم زیرآب زنون کنم

سحر جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 09:45 http://sahar1985.blogsky.com

عجب آدم بی مسئولیت حرص درآری بوده این سال یکی دودر...

هانیه جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 11:50

وااااااااای بی مسئولیتی تا این حد!!!
ببخشید اقای دکتر به نظر من کمی برمیگرده به رفتار شما !یکمی بیشتر باهاش خوش اخلاق نیستید؟

ژاویز(اشک هیزم) جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 11:51

دکی اگه یه بار - فقط یه بار بزنی پا چشه سال یکی دیگه تا شما بگید فلان کارو بکن - مثه قرقی میدوه آخه فردا پس فردا این میخواد بشه جراح؟ اگه دوبار بزنید کرک و پرش رو بکنید دیگه یادش نمیره که کارو پشت گوش بندازه
یه سوال : از هر دکتری پرسیدم چپ چپ نگام کرده مگه فشار زیر 7 چشه؟ مگه خوداتون نمی گید مهم اینه که تفاوت فشار بالا و پایین ثابت باشه؟

پرستو جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 18:50

درسته، ولی اینقد حرص سال بالایی و پایینی هاتونو نخورین

برو چغولی کن به چیف خب !!!!

aseman شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 00:29 http://stayfar.persianblog.ir/

یه جوری نوشتین چه کنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم قشنگ حق مطلب ادا شده!
میگم انگار فقط سال دویی ها کارشون درست! سال 4ای هم که یه جور دیگه حرص در آر بود!lol!

aseman شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 23:52

آقای دکتر در صورت امکان آپ کنید...!
آدم عادت میکنه هر دفعه پای نت میاد به اینجا هم سر بزنه خب میاد میبینه nothing new

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 12:24

سلام آقای دکتر
قبلا نوشته هاتون جذاب تر و کامل تر بودن
حالا فقط میخواهید یک چیزی نوشته باشین

انترن ماه 10 یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 22:25

من نمیدونم اینا چرا اصلا اومدن پزشکی بخونن
2روز پیش کشیک بودم از بخش زنگ زدن اینترن اطفال بیاد نوزادی که تازه بدنیا اومده هیپوتونه .طرف اصلا به روی خودش نمیاره و تازه بعد یه ربع شروع کرده لباس پوشیدن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.