روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه آپاندیسیت با یه پپتیک اولسر پرفوره

دیشب یه مریض آپاندکتومی داشتم . غریب و تنها رفتم عملش کردم . بعدش یه پپتیک اولسر پرفوره داشتم که ممل اومد کمکم. ولی خیلی بد حال بود . هنوزم بد حاله .سال یک محترم هم براش CV line گذاشته بود  که نوموتوراکس هم کرده بود . تا 4 و 30 بیدار بودیم بعدشم امروز رفتمیم امتحان osce  که رو دور بدشانسی بودم تروما وقت کم آوردم . خیلی حالم گرفته شد . یه آیتم هم مجبور شدم منتظر بمونم . ظهر اومدم خوابیدم تا الان . داغونم

نظرات 7 + ارسال نظر
aseman چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 22:55

اومدم خسته نباشید بگم و بپرسم شیر آمدی یا روباه؟ پس اینجوریا...

شیما.ن پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 00:39

دکتر ایــــــــــــــن همه خوابیدی بازم داغونی

کهکشان پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 08:06

فشار کاری خیلی زیاده
استرس عمل ، امتحان، بی خوابی...

اما خدا یاریت می کنه دکتر

sh.kh پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 13:30

دشمنت داغون!!!یه خواب حسابی نیرو تون رو برمی گردونه!

پرستو پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 20:19



خب برین رای بدین روحیه تون شاد شه

سحر جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 18:44 http://sahar1985.blogsky.com

دکتر 3 تا وبلاگ داری یکی از یکی بهتر. یه موضوعو با نگارشهای مختلف مینویسی...همشونم جالبن. آدم میمونه کدومو بخونه. کجا کامنت بذاره...میدونی بدیش چیه؟ اینه که آخه وقت زیادی هم نداری. شاید اکثر کامنتارو نخونی چی برسه به اینکه جواب بدی...ولی بهرحال برات آرزوی موفقیت دارم

این نیز بگذرد....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.