روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

خون ساکشن کردیم

امروز کلا روز هیجانی بود اول از همه که یه مریض داشتیم یه خربزه تو شکمش بود با احتمال GIST بازش کردم شکم که باز شد 500 سی سی خون زد بیرون تو ساکشن . کف کردم که این همه خون از کجا اومد که بعد فهمیدیم از توموره بوده یعنی همون موقع که شکم باز می کردیم با همون مانورای معمولی که برای باز کردن فاشیا میدادیم بافت جروواجرش خونریزی داده بود خلاصه این هم تجربه جدیدی بود . عمل هم بسیار تمیز از آب در اومد و خیلی بهتر ازونی که فکر میکردیم جدا کردنش راحت بود . یه تیروئید رو هم من برای اولین بار رفتم باز کردم تا چیفمون اومد و کلا خیلی خوب جاها رو پیدا میکردم . بماند که چیف عضلات استرب رو زد و استاد خوششون نیومد . ازونجا که ما این هفته آخر مثل تراکتور عمل میکنیم اون آخر ساعت که میشه دیگه اتاق و نیرو بهمون نمیدن . راستی اولین عمل امروزم یه عود سارکوم بود که به یکی از استاژرها حال دادم و اومد پوستشو زیرجلد زد . خدایییشم خیلی خوب زد اصلا معلوم نبود استاژره 
نظرات 7 + ارسال نظر
رکسانا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 00:51 http://iranbanooo.blogsky.com

چقدر استاجره خوش به حالش شده
ایشالا همیشه عملهاتون عالی پیش بره .

Nazila دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 10:13

سلام...دستان از2 تا دیگه از وبلاگای شما صحبت کرده بودن...میشه بگی اونا کدومن بریم سر بزنیم؟

آسمان دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 20:13 http://stayfar.persianblog.ir/

سلام اومدم بهتون یه خسته نباشید گنده!بگم واسه این روزای پر کار آخر سال

aseman دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 20:17 http://stayfar.persianblog.ir/

fekr konam behtare ino khosoosi befrestam vali engar in weblogetoon nemishe! rasty in 3ta weblogi ke man harrooz mikhoonameshoon alian+webe groohi..age jaye dgeii ham minevisin plz begin...man too nashriat pezeshki montazarem esmetoono bebinam...chon estedadesho darin!bazam khaste nabashid

Nazila سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 09:14

من دقیقا متوجه نشدم...این یعنی وبلاگ دیگه ای در کار نیست و یا اینکه نمیتونی بگی آقای دکتر؟؟؟

نمی تونم بگم

Nazila سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 15:27

اصلا اینقدر ناز کرد تا خودم به طور کاملا اتفاقی وبلاگ اصلیتو که خیلی هم باحالتره پیدا کردم...!الانم دارم مخونمش...دلتم بسوووووزه!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 20:00 http://stayfar.persianblog.ir/

یعنی بسی مشعوفیم از تائید شدن جمیع نظراتمون!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.