روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

یه آپاندیس خفن

داشتم از بیمارستان می رفتم که آقای پاشا حالش بد بید به من گفت به جاش برم سر عمل با سال یکیش رفتم یه آپاندیسیت عمل کردیم خیلی خوشم اومد ازون ژرفوره ها بود که یه حالی هم به سکوم داده بود کلا سخت ترین آپاندیسیتی بود که رفته بودم اوضاع جورب بود که سال ۴ پاشا هم اومد سر عمل تا خیالش راحت بشه و به من کمک می کرد . یه عمل باحال دیگه هم دارن موندم برم خونه یا بمونم

نظرات 8 + ارسال نظر
meysam پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 16:17 http://zeytoondl.com

سلام عزیز دلم از وب زیبات دیدن کردم ممنون میشم به من هم سر بزنی [گل][گل]

جادیس پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 18:53

سلام این وبلاگ چقدر دنج و ساکته!هر چند به نظر من دنج و ساکت بودنش دلیل موجهی برای تایپ با عجله نیست
خط سوم چی نوشتید؟اوضاع جورب بود

امین جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 22:44

سلام
من دکتر امین هستم و امروز با بلاگت آشنا شدم و همشو خوندم و لذت بردم. ۱۰ دقیقه پیشم با یکی از دوستام که سال یک جراحی تو اصفهان صحبت کردم.کلی گریه کرد.من ۲ ماه دیگه طرحم تموم میشه و باید واسه امتحان سال اینده بخونم.ولی واقعا دیگه از رزیدنتی نیترسم.اونم متاهل بودن.تازه خدا میدونه خانمم امسال کجا قبول میشه.برات آرزوی ارامش میکنم.

امین جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 22:46

وبلاگتو دوست دارم
منم یه پزشک طرحی هستم

مینا شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 00:29

دکتر کلا چند تا سال یکی جراحی دارین؟
لطفا حتما به سوال جواب بدین.

6 تا

رکسانا شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 11:48 http://iranbanooo.blogsky.com

الان که زمان دانشگاهم گذشته حسرت اینو میخورم که چرا بعضی جاها استراحتو به بیش فعالی ترجیح دادم . خوش به حالتون که الان میتونین از کیس های خوب استفاده کنید .
راستی دکتر ، سال ۳ و ۴ که بشید سبک تر میشه یا سنگین تر ؟

کار سبکتر ولی مسولیت بیشتر میشه

ژاویز شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 21:32

خوب من اگه بودم حتما" میموندم تا اون عمل باحاله رو انجام بدم - چون اگه میرفتم تا خود فردا ذهنم پیش اون بود پس این طوری حس کنجکاویم نمیذاشت راحت استراحت کنم
کنجکاوی هم بد دردیه آرامش رو از آدم سلب می کنه

دقیقاً

دریا چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 20:37 http://zinat.blogsky.com

راستی من دیروز فرم انتخاب رشته رو گذاشتن روبه روم
اولویت اول رو تجربی زدم خیلی دوسش دارم وقتی میرم بیمارستان دوست دارم برا همیشه اونجا موندگار بشم بعضی وقتا دعا می کنم حتی اگه نتونستم پزشکی بخونم حداقل بیمار دائمی باشم
وای خوش بحالتون
من شمارو لینک کردم خوشحال میشم بیاید وبم
امیدوارم سربلند وموفق باشید
بدرود تادرودی دیگر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.