روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

اولین عمل harvest

الان ساعت از 1 صبح گذشته با استاد باحاله رفتم عمل harvest تا الان روبروی استاد تو این عمل نایستاده بودم . خیلی حال داد دریایی از آناتومی بود بیمار هم یه پسر 15 ساله مرگ مغزی بود که خانوادش برای اهدای عضو رضایت داده بودن . من و استاد قسمت کبد و کلیه ها رو برداشتیم و یه تیم هم همزمان داشتن روی قلب کار می کردن و بعدشم که کارمون تموم شد کبد رو گذاشتیم تو محلول و به سرعت اومدیم بیمارستان خودمون برای پیوند . بعدش من دیگه سر پیوند نرفتم اومدم مشاوره هامو جواب دادم و رفتم اورژانس رو دیدم یه مریض آپاندیسیتی داذیم با یه هرنی اینکارسره . منتظریم اتاق عمل بگیرمشون . بد جور خوابم میاد . تا آماده بشن بریم یه چرتی بزنیم
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 14:52

سلام خسته نباشید.فیلم شو ندارین.اگه دارین یکمشو بذارین

فانی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:41

چیش حال داد الان این!!
وای من یکی رو اینجوری ببینم غش میکنم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.