روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

روزمـرگی های یک رزیـدنت جراحـی

خاطرات دوران تحصیل در رشته جراحی عمومی ، زشت و زیبا ، تلخ و شیرین

دو تا آپاندیس خیلی سخت

به سلامتی کشیک دیشبمون خیای حال داد تا 5 صبح امروز تو اتاق عمل بودیم . بعدشم که چیف زنگ زد گفتن برین مریضایی که باید ببریم اتاق عمل رو چک کنین و ما در حالت کاملا خواب رفتیم بخش دو تا عمل آپاندیس امروز داشتیم که هر دو تاش خیلی آموزش داشت دو تاشم ممل رفته بود اولش که گفتن یه توده لمس میشه که وقتی با چیف رفتیم سر عمل خود آپاندیسه بود که حالت آبسه شده بود و اندازه مچ منم قطر لومنش بود من که تا حالا آپاندیس به این گردن کلفتی ندیده بودم بعدیش هم ممل خبر داد که لمس نمیشه منم رفتم سر عمل دیدم هیچ خبری نیست سکومشم بالا نمیومد چیف اومد و خلاصه یه آپاندیس پیچ خورده رو با هزار بدبختی پشت سکوم پیدا کردیم . همه عرقشون درومده بود . این عمل دومیه به نظرم بدترین آپاندیسی بود که تا حالا دیده بودم

نظرات 5 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 20:33 http://zinat.blogsky.com

سلام وبلاگتون عالیه من واقعا تبریک میگم
خوشحال میشم بیاید وبم.

امین جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 21:30

سلام خسته نباشی بابا جون به تو که داره خوش میگذره پس چرا این دوست سال یکی من این قد میناله.راستی دکتر جان نگفتی اسون ترین رزیدنتی کدومه.یه ماه دیگه طرحم تموم میشه میخام شروع کنم خر زدن

طب کار

[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:19

ممنونم دکتر از راهنماییتون
حالا چه راههای درمانی داره انال فیشر؟فقط عمل که نیس نه؟

عرض کردم قبلا...برین پیش یه جراح معاینه بشین

جرم شناس شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 11:14 http://justiceways.blogfa.com

تو همون حالات خواب رفین سر عمل دومی؟؟؟

مرتضائی چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:19 http://www.ghatre-baran.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی جالبی دارین
من یه پرستارم ، برام خیلی خوشایند بود روزنوشته هاتون
در پناه حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.